Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه چهارسیما، با ویژه‌برنامه «انار و برف» در بلندترین شب سال با مخاطبان خود همراه می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، ویژه برنامه‌ شب یلدای شبکه چهار سیما با عنوان «انار و برف» از ساعت ۲۲ روز شنبه (۳۰ آذر ماه) به صورت زنده با اجرای رابعه مدنی، آفرین عبیسی و صدیقه کیان‌فر روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کنندگی ویژه برنامه «انار و برف» را امین اشرفی، تهیه‌کننده «شب تئاتر» از مجموعه ی شب‌های هنر بر عهده دارد و قرار است یک شب نشینی با طعم فرهنگ و هنر را برای مخاطبان خود تدارک ببیند.

به گفته اشرفی، در این برنامه خوانندگان، بازیگران و شخصیت‌های شناخته‌شده عرصه‌های مختلف مهمان این ویژه‌برنامه یلدایی خواهند بود.

اشرفی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این برنامه گفتگو و دورهمی رابعه مدنی، آفرین عبیسی و صدیقه کیان‌فر است که مخاطبان خاطرات بسیاری را با کارهای رادیویی و تلویزیونی این هنرمندان دارند.

وی افزود: نقالی گری و شاهنامه خوانی کودکان به صورت زنده در استودیو، میز شعر با اجرای محمد اکرامی‌فر و اجرای موسیقی با اشکان کان گری از خوانندگان جوان کشورمان از دیگر بخش‌های ویژه برنامه یلدایی شبکه چهار با عنوان «انار و برف» است.

اشرفی در پایان گفت: پخش گزارش‌های مردمی مرتبط با آیین شب چله، گزارشی از تئاتر روی صحنه «بوقلمون»، آیتمی تولیدی درخصوص شب یلدا با اجرای عبدالمهدی مستکین از جمله بخش های تولیدی است که برای این ویژه برنامه در حال آماده سازی است.

«انار و برف» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که روز شنبه، ۳۰ آذر ماه از ساعت ۲۲ پخش آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ عباس صوفی، نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضای شورای روستاها، معتمدین و اعضا شورای بخش سنگستان اظهار کرد:‌ در چهار سال آینده به‌هیچ‌عنوان از مشکلات غافل نخواهیم بود؛ اما از سیاه‌نمایی‌ها نیز باید جلوگیری کرد. هر روستایی مشکل ویژه خود را دارد و با برنامه راهبردی باید در حد امکان به این معضلات رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه دهستان سنگستان به لحاظ نزدیکی به شهر مزایا و معایب مختلفی دارد، عنوان کرد: اعتقاد دارم با هم‌افزایی و هم‌فکری با دهیاران و شورای روستا که در حقیقت نمایندگان مردم هستند، باید به مشکلات غلبه کنیم. در چهار سال پیش‌رو اختلافی بین نمایندگان وجود نخواهد داشت و با کنار گذاشتن منیت‌ها، ضمن تعامل با دکتر حاجی‌بابایی تنها به فکر مردم خواهیم بود.

نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس ادامه داد: معیشت مردم، مشکلات اقتصادی و موضوعات زیرساختی مانند فاضلاب و راه در اولویت کاری روستا‌ها قرار دارد و مهم این است که بعد از چهار سال مردم به این باور برسند که نمایندگان از هیچ تلاشی برای حل مشکلات دریغ نکردند.

صوفی مطرح کرد: برنامه ما ارتباط تنگاتنگ با دهیاران و شورای روستاهاست تا مشکلات را ریزبینانه بررسی کنیم. قرار است برای بررسی مشکلات روستاها، تیمی متخصص و باتجربه را در نظر بگیریم تا با ایجاد سند اختصاصی برای هر روستا، مشکلات را حل کنند. وظیفه داریم در تک‌تک روستا‌ها با معتمدین جلسه برگزار کنیم که این موضوع قطع به یقین انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده