Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهروند از برگزاری جشنواره «یلدا به خیر و خرید» در فروشگاه های شهروند خبر داد.

به گزارش ایسنا، مسعود سریع القلم با اشاره به برنامه های شرکت شهروند به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان تهرانی به مناسبت شب یلدا اظهار کرد: هفته گذشته نشست مشترکی با مدیر عامل موسسه خیریه محک برگزار کردیم که براساس آن در یک کمپین مشترک تحت عنوان جشنواره «یلدا به خیر و خرید» از ۲۰ آذر تا ۶ دی ماه و در حوزه مسئولیت های اجتماعی از محل فروش محصولات فروشگاه های شهروند، یک درصد را برای کمک به کودکان مبتلا به بیماری سرطان اختصاص داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمام افرادی که برای خرید به شهروند مراجعه می کنند عملا در این کمپین شریک هستند، علاوه بر این ماکت هایی از دارو با هماهنگی موسسه محک آماده شده است تا اگر شهروندی به صورت فردی قصد کمک داوطلبانه داشت با پرداخت مبالغ ۲۰۰۰تومان، ۵۰۰۰ تومان و ۱۰۰۰۰تومان این ماکت های دارو را به شکل سمبلیک خریداری کند؛ وجه دریافتی از این محل مستقیم به حساب محک واریز می شود.

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به دیگر تهمیدات در نظر گرفته شده عنوان کرد: همچنین به مناسبت شب یلدا بسته ای متشکل از آجیل شیرین درجه یک و ممتاز برای کنترل قیمت بازار و کمک به اقشار آسیب پذیر به قیمت ۴۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. این اقدام در جهت تاکید موکد شهردار تهران مبنی به کمک به شهروندان و کاهش قیمت ها انجام شده است.

سریع القلم ادامه داد: این بسته ارائه شده حداقل حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد با قیمت عادی بازار تفاوت دارد. این سفارش گذاری به درخواست شرکت شهروند انجام شده و تمام فرآیندهای کیفیت، قیمت گذاری، انتخاب محصول و ضوابط و مقررات مرتبط با حوزه بهداشت زیر نظر شرکت شهروند بوده است. 

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، سریع القلم با اشاره به تخفیفات ۵۰ درصدی محصولات ارائه شده در فروشگاه های شهروند گفت: در حال حاضر ۴۲۰۰ قلم کالا تا ششم دی ماه با تخفیف ۵۰ درصد عرضه می شوند. با توجه به حمایت شهردار، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران و اعضای شورای شهر تهران تصمیم بر این است تا چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه پیش رو به مناسبت شب یلدا استودیو پخش زنده در فروشگاه بیهقی برپا شود. از این رو، از تمام مسئولین، شخصیت های فرهنگی، سیاسی و مدیران شهرداری دعوت می شود تا در آنجا حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امید جهان نژادیان گفت: خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گندم است و برداشت این دانه‌های طلایی در استان از بیستم فروردین امسال از مناطق جنوبی استان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان خرید روزانه خرید گندم از کشاورزان خوزستان را بیش از ۶۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، بیش از ۵۶۰ هزار تن از این محصول راهبردی خریداری و به سیلو‌ها انتقال داده شده است.
وی درخصوص میزان خرید گندم نسبت به پارسال می‌گوید: تاکنون شاهد افزایش دوبرابری این محصول هستیم و استقبال کشاورزان برای تحویل به مراکز خرید خوب بوده است.
در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به قیمت ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.
پارسال در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی خوزستان کشت گندم انجام شده است.

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای