Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: وسعت کم استان سمنان سبب شده کمترین اعتبارات ملی به این استان اختصاص یابد. ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، منوچهر فخری در همایش شهرداران استان سمنان اظهار داشت: وسعت کم استان سمنان موجب شده است از کمترین اعتبارات ملی برخوردار باشد که لازم است در این زمینه توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وظایف شهرداران نیز گفت: شهرداران باید نسبت به چهارچوب‌های بودجه آشنایی کامل داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: آشنایی شهرداران با چارچوب‌های بودجه این امکان را به شهرداران می‌دهد که برنامه‌ریزی درستی از بودجه تخصیص‌یافته در طول یک سال داشته باشند.

فخری با بیان اینکه شهرداران باید بودجه را واقعی ببینند عنوان کرد: بودجه غیرواقعی شهرداری‌ها را دچار ضرر و زیان می‌کند و قابلیت اجرایی ندارد.

مبلغ حق آلایندگی به شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت می‌شودمخالفت شهرداری میلان با ساخت استادیوم جدید توسط اینتر و روسونری

وی بر تقویت دانش شهرداران در حوزه مالی و مدیریت مصرف منابع مالی تأکید کرد و گفت: خدمات شهرداری‌ها ویترین خدمات دولت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: شهرداران باید در حفظ پویایی و فعال بودن شهرداری‌ها تلاش ویژه‌ای داشته باشند و در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی و اجتماعی دارای برنامه باشند.

فخری با تأکید بر رعایت عدالت در مورد ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و دیگر عرصه‌ها به مردم گفت: شهرداری‌ها باید اطلاعات درستی از نیاز هر شهر داشته باشند و متناسب با آن به ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف بپردازند.

وی بر لزوم همکاری شهرداران با بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: عدم همکاری می‌تواند شهرداری‌ها را در پرداخت هزینه‌ها دچار مشکل کند؛ بنابراین لازم است اجازه ورود بخش خصوصی به شهرداری‌ها اخذ شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تأکید کرد: لازم است نسبت به حقوق و مزایای نیروهای شاغل در شهرداری‌ها در راستای ایجاد انگیزه و خدمات‌رسانی بهتر توجه شود.

انتهای پیام/363/ز

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول مربوط به اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح اظهار کرد: جدول پیوست یک مربوط به پروژه‌هایی است که در ماده ۲۳ آمده بود، پروژه‌هایی در ۲ سال گذشته حذف شده بود که ما در این پیوست آوردیم.

وی ادامه داد: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است یعنی هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است، ما بودجه عمرانی را افزایش داده و هیچ بودجه عمرانی کم نشده است به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی