Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، افشین خوش گوار بعد از ظهر چهارشنبه در آئین جشن ستارگان ورزش دانش آموزی که در سالن آمفی تئاتر اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، گفت: خوشبختانه امسال برای پنجمین سال متوالی از فعالان، مدال آوران و برترین های عرصه ورزش دانش آموزی استان تجلیل می شود.

خوش گوار ادامه داد:  برنامه ها و اقدامات حوزه تربیت بدنی و سلامت استان همسو با اهداف وزارت و در قالب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طراحی شده و زمینه تحقق اهداف سایر حوزه ها را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تربیت انسان کامل و جامع الشرایط را هدف غایی برنامه های حوزه تربیت بدنی و سلامت استان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: فراهم سازی زمینه نشاط و شادابی و ارتقای سطح سلامت دانش آموزان از دیگر اهداف حوزه تربیت بدنی استان دانست.

خوش گوار با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی در کف حیاط مدرسه یکی از پرمخاطب ترین برنامه ها در بین معلمان تربیت بدنی و دانش آموزان است و گفت: ورزش دانش آموزی یکی از برنامه های محوری و موثر در عرصه ورزش است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش کردستان اجرای المپیاد ورزشی را یکی از طرح های مکمل حوزه تربیت بدنی عنوان کرد و گفت: در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ حدود ۱۵۰ هزار دانش آموز در این المپیاد شرکت کردند.

خوش گوار ادامه داد: از این تعداد دانش آموز ۱۵هزار و ۵۰۰ نفر به مرحله شهرستانی راه یافتند و در نهایت ۳۰۰ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان کردستان افزود: بر اساس ارزیابی فنی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، کردستان برای سومین سال متوالی با کسب پنج مدال طلا، ۹ مدال نقره و ۲۷ مدال برنز، کسب دو کاپ برتر رشته های تیمی، سه کاپ اخلاق و همچنین معرفی استان کردستان به عنوان دوستدار محیط زیست، توانست رتبه اول قطب الف، رتبه تک رقمی در مسابقات ورزش دانش آموزی را حفظ و تثبیت کند.

وی کسب این موفقیت ارزشمند را حاصل کار گروهی و خرد جمعی دانست و خاطرنشان کرد: این موفقیت حاصل نمی شد مگر با همکاری و همراهی بخش های درون و برون سازمانی که نقش مهمی در کسب این موفقیت داشتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان نقش معلمان تربیت بدنی در پیشبرد اهداف را بسیار مهم دانست و این دبیران با عرق و تعصب خاصی که به برنامه های حوزه تربیت بدنی دارند توانستند برای استان کردستان افتخار آفرینی کنند.

خوش گوار با بیان این مطلب که در آموزش و پرورش، رقابت و قهرمانی اولویت اول نیست ؛ ؛ تصریح کرد: قهرمانی یک محرک و مشوق خوبی برای توسعه ورزش همگانی است و و از مسیر قهرمانی می توان بسیاری از مردم را به ورزش علاقمند کرد.

وی در پایان عنوان کرد: یکی از برنامه های حوزه تربیت بدنی این است که ورزش همگانی را در قالب طرح های مختلف چون المپیاد ورزشی درون مدرسه، حیاط پویا، ورزش صبحگاهی و ورزش با خانواده اجرا کنیم.

کد خبر 4801838

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش كردستان دانش آموزان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس ایلام گرگان بارش برف قزوین شهرکرد مجلس شورای اسلامی یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند

مهدی رمضانی صبح امروز در مراسم زنگ سپاس معلم و گرامیداشت روز معلم در مدرسه شهیده ژیلا مقبل سنندج با تبریک روز معلم، اظهار کرد: معلمان ماننده شهیده مقبل و ۵۶۴ زن شهیده کردستان با ایثار و از خودگذشتگی ما را به این نقطه از آرامش و امنیت و دانش و علم رسانده‌اند.

وی افزود: معلمی رسالت و تکلیف آمیخته با عشق انگیزه و محبت است، اما شغل یک معنای بسیار سطحی و قشری دارد که در برابر یک انجام وظیفه پاداشی می‌گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: معلمان ما همانگونه که به امر آموزش و دانشمندکردن دانش‌آموزان تلاش می‌کنند باید به فهم و آموزش سیاسی هم مبادرت کنند.

رمضانی یادآوری کرد: امنیت امروز ما به یمن معلمان ایثارگرپرور و شهیدپرور مانند شهیده ژیلا مقبل است که جان خود را در راه پرورش دانش‌آموزان دادند.

ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن قدردانی اززحمات و تلاش‌های جامعه فرهنگی به ویژه معلمان گفت: همزمان با هفته پاسداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی درسطح استان اجرا وازمعلمان نمونه و تلاشگر تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • اساسی‌ترین کار هر جامعه تعلیم‌ و تربیت است
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند