Web Analytics Made Easy - Statcounter

نحوه پاسخگویی مسوولان به مردم از طُرق مختلف انجام می شود که از آن جمله ملاقات عمومی در روزهای سه شنبه ، حضور میدانی آنها در مناطق مختلف و دیدار با مردم از جمله این برنامه ها است .

برنامه ریزی برای حضور مسوولان در مرکز سامد و جواب دادن به سوالات تلفنی مردم شیوه دیگری از پاسخگویی مدیران برای گسترش ابعاد پاسخگویی مسوولان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز ارتباط مردم با دولت که به اختصار و در سیستم اداری با عنوان سامد شناخته شده است از زمان فعالیت دولت تدبیر و امید برای ایجاد پل ارتباطی میان مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی فعالیت خود را آغاز کرد و براساس برنامه مشخص شده مدیران ، افراد از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مشکلات و مسائل خود را مطرح می کنند.

این تماس های تلفنی مردم در همان لحظه توسط مدیران پاسخ داده و رفع می شود و در صورت نیاز به پیگیری با ثبت کد ملی اقدامات بعدی انجام شده و به آنها اطلاع داده می شود .

مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران برنامه ماه پیش رو حضور مدیران مرکز سامد را با ۱۲ فرماندار شهرستان های استان تدوین کرده است و این فرمانداران چهارشنبه های دی ماه در این مرکز حاضر می شوند.

اقدامات برای رفع مشکلات مردم تنها به همین حد خلاصه نشده و نهاد ریاست جمهوری اخیرا از اداره کل مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری ها خواسته تا راستی آزمایی آمارهای ارائه شده از سوی دستگاه ها را انجام دهد تا به طور دقیق عملکردها بررسی و موشکافی شود .

مدیر کل عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در خصوص تحقق برنامه های حقوق شهروندی و پاسخگویی مدیران دسگاه های اجرایی مازندران به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت ،جدول برنامه دی ماه با حضور ۱۲ فرماندار شهرستان ها تهیه شد و به آنها ابلاع شده است .

عزت الله هاشم پور افزود : فرماندار شهرستان های نور ، فریدونکنار ، گلوگاه ، نوشهر ، بابلسر ، سوادکوه شمالی ، کلاردشت ، محمودآباد ، بهشهر ، چالوس ، جویبار و نکا در روزهای تعیین شده در این مرکز حاضر می شوند و به سوالات مردم پاسخ می دهند .

مازندران ۲۲ شهرستان دارد که هریک از این شهرستان ها زیرنظر یک فرماندار مدیریت می شوند .

وی مدت زمان حضور هر یک  از مسئولان در این مرکز و پاسخگویی به مردم را ۲ ساعت اعلام کرد و ادامه داد : پیش از حضور آنها از طریق رسانه ها اطلاع رسانی در این خصوص انجام می شود تا مردم از حضور این مسوولان آگاهی داشته و سوالات خود را مطرح بکنند .

سمت مسئول ساعت حضور ایام هفته تاریخ ۱ فرماندار نور ۸-۱۰ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۴ ۲ فرماندار فریدونکنار ۱۰-۱۲ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۴ ۳ فرماندار گلوگاه ۱۲-۱۴ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۴ ۴ فرماندار نوشهر ۸-۱۰ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ ۵ فرماندار بابلسر ۱۰-۱۲ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ ۶ فرماندار سوادکوه شمالی ۱۲-۱۴ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ ۷ فرماندار کلاردشت ۸-۱۰ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۸ فرماندار محمودآباد ۱۰-۱۲ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۹ فرماندار بهشهر ۱۲-۱۴ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۱۰ فرماندار چالوس ۸-۱۰ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۱۱ فرماندار جویبار ۱۰-۱۲ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۱۲ فرماندار نکا ۱۲-۱۴ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۵

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 جدول دی ماه فرماندار شهرستان مشکلات مردم نهاد ریاست جمهوری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر ملت ایران را مردمی دیندار دانست و مطرح کرد: ما نباید با مشاهده بعضی از مثال‌های کوچک این تحلیل دقیق که مردم ایران دیندار هستند را فراموش کنیم.

وی افزود: هر جا که بستر حضور مؤمنانه مردم در اجتماع فراهم شد، مؤمنان حضور پیدا کردند و عدم حضور مردم در جامعه به معنی بی دینی آنها نیست. شاهد مثال‌های به روز و تظاهر دینداری مردم در دوره حاضر بسیارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز متذکر شد: نباید مرعوب تبرج مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود شویم بلکه جامعه باید با مانورهای ایمانی متعدد و تکثیر و یادآوری دائم آنها، دینداری مردم را به آنان تذکر بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق اظهار کرد: ماه رمضان امسال مجموعه رسانه و بعضی از عملیات‌هایی که انجام شد این حقیقت را ثابت کرد که مردم نسبت به برنامه‌های دینی استقبال خوبی دارند.

وی افزود: استقبال از برنامه محفل، برنامه‌های سحرگاهی، زندگی پس از زندگی و بعضی از مانورهایی که در استادیوم آزادی و محافل قرآنی کوچک و بزرگ در جای جای کشور برگزار شد دیگر جلوه‌های دینداری بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: در طول دهه گذشته، راهپیمایی اربعین تا راهپیمایی جاماندگان و مراسم ده کیلومتری ها و جشن فرشته‌ها نمونه‌ای از این دینداری محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق با بیان اینکه هر جا بستر حضور را با یک عملیات خلاقانه ایجاد کردیم مردم مانور دینداری را نشان دادند، عنوان کرد: مشکل جدی این است که هنوز طراحی این برنامه‌ها به قوت عالی خود نرسیده است.

کد خبر 6096710

دیگر خبرها

  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران