Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ضمن انتقاد از ایجاد مرکز پسماند فشافویه گفت: از مسئولان دولتی می خواهیم که از وقوع این امر در شهرستان ری جلوگیری کند. ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

حسن خلیل آبادی در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به مشکلات و معضلاتی که ایجاد مرکز پسماند هوشنگ آباد برای منطقه خواهد داشت اظهار داشت: در صورتی که شهرستان ری دارای شورای شهر مستقل باشد شورا می تواند مانع از ایجاد مرکز جدید دفع پسماند در فشافویه شده و اجازه ایجاد مرکز را ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از این بنا بود که بهشت زهرا به گرمابدره در جاده کرج منتقل شود، شهرداری نیز در حدود 700 میلیارد تومان برای ایجاد آن مرکز هزینه کرد، اما به محض اعلام استقلال شورای شهر گرمابدره، اعضای شورای این شهر مصوبه ای به منظور جلوگیری از انتقال بهشت زهرا صادر کردند و شهردار مربوطه نیز مجوزی برای ساخت ارائه نکرد، لذا از اجرای طرح جلوگیری شد.

تهران| واکنش امام جمعه بخش فشافویه به ایجاد سایت دفع پسماندهای ویژه در هوشنگ‌آبادانتشار بوی نامطبوع مهمان ناخوانده تهران و ری/ 2 تیم کارشناسی به مرکز پسماند آرادکوه اعزام شدتهران| برای دفن پسماند‌های صنعتی چرمشهر زمین تخصیص داده می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در ادامه افزود: شهرستان ری به واسطه داشتن شورای مستقل می تواند مانع از ورود معضلات و مشکلات به شهرستان شود، در واقع مردم و اعضای شورای اسلامی شهر موظف نیستند که مصوبات بدون کارشناسی دولت را بپذیرند.

خلیل آبادی همچنین ادامه داد: فرمانداری و استانداری تابع تصمیمات دولت هستند، اما دولت بدون کارشناسی اقدام به برنامه ریزی برای ایجاد مرکز دفع پسماند در هوشنگ آباد کرده است لذا مردم شهرری در این زمینه از دولت گلایه دارند.

وی سپس بیان کرد: از امام جمعه فشافویه تشکر می کنم که مردم را مطالبه گر کرده است و با توجه به اینکه دولت باید با مشارکت مردم کار کند از مسئولان دولتی می خواهیم که از وقوع این امر در شهرستان ری جلوگیری کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات با استقلال ری برطرف خواهد شد خاطرنشان کرد: مخالفان استقلال ری باید به ما بگویند که یا قانون اساسی را قبول ندارند و یا ری «شهر» نیست.

انتهای پیام/220/ ع

R7840/P1494/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود