Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری پنجشنبه در جریان سفر خود به استان هرمزگان در بازدید سرزده از بندر شهید رجایی، اظهار داشت: قاچاق کالا دارای ابعاد متفاوتی است و مبارزه با آن نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است.

دادستان کل کشور در جریان این بازدید پس از کسب اطلاع از میزان واردات کالا و درصد کشف کالاهای قاچاق بر تشدید کنترل‌ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام منتظری در این بازدید ابتدا باجه ایکس ری بندر شهید رجایی را مورد بازدید قرار داد و در جریان نحوه بازرسی و کنترل کامیون‌ها قرار گرفت.

در ادامه این برنامه دادستان کل کشور از اسکله باربری کالاهای اساسی بازدید و از میزان واردات برخی کالاهای اساسی همچون ذرت، شکر و برنج کسب اطلاع کرد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پایان این بازدید سه ساعته از اسکله بارگیری و تخلیه کشتی‌های کانتینری نیز بازدید کرد.

بندر شهید رجایی بزرگترین بندر کانتینری ایران و دروازه طلایی اقتصاد کشور است که در 23 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 حمایت از تولید شکر قاچاق واردات قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

عباس علی‌آبادی وزیر صمت امروز در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار کرد: هدفگذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالاها را بفروشیم. بر همین اساس نیز با این شعار، با کشورهای دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وی گفت: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

کد خبر 6089616 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد