Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در هشت ماهه امسال یک هزار و ۱۵۹ مورد رای جایگزین حبس در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد صد درصدی پیدا کرده است. ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

قاضی ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: در هشت ماهه امسال یک هزار و 159 مورد رای جایگزین حبس در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد صد درصدی پیدا کرده است که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اجرای طرح مجازات‌های جایگزین حبس در استان شکل عملیاتی به خود گرفته و خوشبختانه در اجرای این طرح موفق عمل کرده‌ایم که این امر در کاهش آمار زندانیان و نیز کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی مثمرثمر خواهد بود که امید می‌رود در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یابد.

دستور جدید آیت‌الله رئیسی برای بازنگری وضعیت تمام زندانیان/ صدور بیش از 100هزار حکم مجازات جایگزین حبس در سال 98صدور 80 مورد آرای جایگزین حبس در استان یزداردبیل|مجازات‌های جایگزین حبس برای محکومیت‌ها‌ی مالی جرائم غیرعمد اجرا می‌شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: رویکرد و محور اصلی دستگاه قضائی اردبیل مبارزه با فساد و عدالت اجتماعی پایدار است و در این زمینه به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم تا جامعه اسلامی شکل واقعی به خود گرفته و خانواده‌ای به دلیل مشکل مالی رنج و دغدغه نداشته باشد.

عتباتی تصریح کرد: اجرای این طرح خوشبختانه توانسته در تحقق اهداف مورد نظر مثمرثمر واقع شود که باید در این زمینه تلاش‌های انجام یافته منسجم‌تر و مناسب‌تر شود تا خروجی مورد انتظار را در این زمینه به دست آورده و شاهد ترویج این فرهنگ در سطح استان باشیم.

وی اظهار کرد: رویکرد قوه قضاییه در نحوه مجازات کسانی است که جرائم سبک و کم اهمیت مرتکب شده‌اند که جرائم درجه هفت و هشت و بعضا بخشی از جرائم درجه 6 را شامل می‌شود.

انتهای پیام/132/ح

 

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها از اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکمی درباره بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پایگاه خبری روسیا الیوم چهارشنبه شب گزارش داد که کانال «۱۲» عبری فاش ساخت که تل آویو به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می‌دهد که دیوان لاهه ممکن است تا قبل از پایان ماه جاری میلادی به صدور قرار دستگیری بازداشت مقامات ارشد این رژیم شامل نتانیاهو به همراه یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرتزی هالیوی، رئیس ستاد مشترک ارتش اقدام کند.

در همین ارتباط، کانال «۱۳» عبری گزارش داد که شورای امنیت داخلی این رژیم سناریوهای مربوط به قرار بازداشت بین المللی سران سیاسی و نظامی این رژیم را مخفیانه بررسی کرده است.

این کانال عبری اعلام کرد که سناریوهای صدور قرار بازداشت بین المللی در مورد نتانیاهو به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک اسرائیل از سوی دیوان بین المللی دادگستری را بررسی کرده است.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر تل آویو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی پیش از انتشار خبر توسل نتانیاهو به متحدان غربی‌اش گزارش داده بودند که اسرائیل نگران است دیوان بین‌المللی دادگستری (دادگاه لاهه) ممکن است در پایان ماه آتی میلادی برای مقام‌های امنیتی و سیاسی ارشد این رژیم قرار بازداشت صادر کند.

کد خبر 6088228

دیگر خبرها

  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد