Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:31:35 GMT

وزیرخارجه آمریکا از تحریم دو قاضی ایرانی خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۹۱۸۴

وزیرخارجه آمریکا از تحریم دو قاضی ایرانی خبر داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله جویانه به تحولات اخیر در ایران پرداخت.

وزیر خارجه آمریکا در اظهارات خود با نام آوردن از برخی کسانی که مدعی بود در جریان تحولات اخیر ایران جان خود را از دست داده‌اند، در امور داخلی ایران مداخله کرد.

در حالی که فشار حداکثری آمریکا علیه ایران ادامه دارد، اما وزیر امورخارجه آمریکا در اظهاراتی متناقض مدعی حمایت آمریکا و دولت آمریکا از مردم ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پمپئو همچنین ادعا کرد که ۳۶ هزار مورد مدرک از تحولات و اغتشاشات اخیر در ایران بدست وزارت خارجه آمریکا رسیده است و در ادامه مدعی ارسال پیامی به ایران با خواندن شعری از شاعر ایرانی سعدی، شد.

پمپئو به تحریم دو قاضی ایرانی به نام «محمد مغیسه» و «علیرضا صلواتی» اشاره کرد و گفت تحریم این افراد از امروز آغاز می‎شود.

همچنین وزیر خارجه آمریکا از اعمال محدودیت برای برخی شهروندان ایرانی خبر داد و مدعی شد در کنار مردم ایران است.

کد خبر 4802472

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا مایک پمپئو ایران تحریم اقتصادی ایران ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران سوریه ترکیه لبنان فلسطین روسیه دونالد ترامپ عربستان سعودی لیبی انگلیس افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند

سفارت چین در اتاوا در بیانیه‌ای نوشته است: «اظهارات جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا تهمت‌های بی‌اساس است، ما این اظهارات را محکوم و قاطعانه با آن مخالفیم.»

این اظهارات زمانی مطرح شد که شبکه بی. بی. سی و خبرگزاری رویترز انگلیسی به نقل از نخست‌وزیر کانادا، پکن را عامل اصلی در دخالت در ۲ انتخابات اخیر فدرال این کشور می‌داند.

این بیانیه افزود: ما هرگز در امور داخلی اتاوا مداخله نکرده‌ایم و قصدی هم برای انجام آن نداریم.

سفارت چین خاطرنشان کرد که ما از طرف کانادایی می‌خواهیم به حقایق احترام بگذارد، تعصب ایدئولوژیک را کنار بگذارد و از حمله بی اساس به پکن دست بردارد.

پیشتر سخنگوی وزارت امور خارجه چین، درباره ادعای وزیر امور خارجه آمریکا درباره دخالت پکن در امور داخلی دیگر کشور‌ها و انتخابات آمریکا، گفته بود: این موضوع برخلاف اصول اصلی دیپلماسی ما است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • رایزنی وزرای خارجه ایران و عمان در مورد آخرین تحولات غزه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • آمار هولناک از فوت بیماران ایرانی به دلیل نبود داروهایشان!
  • دیالوگ جنجالی وزیرخارجه آمریکا درباره اسرائیل
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه