Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: پیرو بروز اغتشاشات اخیر در عراق، مرجعیت دینی این کشور، درباره پیدایش مجدد هسته‌های داعشی به مردم هشدارهای لازم را داده‌اند چرا که اخیراً تحرکاتی از این گروه مزدور تروریستی مشاهده شده است. تاریخ انتشار: 03:12 - 29 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۸۱۸۶ سید رضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به آخرین تحولات عراق گفت: بعد از راهپیمایی مردمی بزرگ که چند روز قبل در عراق انجام شد، از حجم ناآرامی‌ها کاسته شده و عراق وضعیت مناسبی از نظر امنیتی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی ادامه داد: برخی گروه‌های(colony) نا‌آرامی و اغتشاش در برخی نقاط عراق سعی در ایجاد و افزایش اغتشاش و ناامنی دارند که با حضور حشدالشعبی، مردم و مرجعیت در صحنه، حیله‌هایشان ناکام مانده است.    رژه نظامی ارتش عراق - تیر ۱۳۹۶
کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: پیرو بروز اغتشاشات اخیر در عراق، مرجعیت دینی این کشور، درباره پیدایش مجدد هسته‌های داعشی به مردم  هشدارهای لازم را داده‌اند چرا که اخیراً تحرکاتی از این گروه مزدور تروریستی مشاهده شده است.   صدرالحسینی خاطرنشان کرد: مردم، مرجعیت و حشدالشعبی جزو اصلی یک سه ضلعی هستند که عراق را از شر داعش نجات دادند؛ این سه ضلعی برای مقابله با اغتشاشات هم می‌توانند موفق عمل کنند. آمریکا، عربستان سعودی و امارات برای برهم زدن این سه ضلعی با هزینه‌های زیادی وارد میدان شده و همه سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس و برنامه‌های سنگین رژیم صهیونیستی هم در این ایام به کار گرفته شد که بتوانند در میان اضلاع این سه ضلعی،  گسست ایجاد کنند که موفق نشدند.    بیشتر بخوانید:  اغتشاش؛ ابزاری برای برهم زدن وحدت پساداعشی عراق وی عنوان کرد: آمریکا، عربستان، امارات، انگلیس و رژیم صهیونیستی در زمان بروز اغتشاشات در عراق، با ایجاد شایعات و بکارگیری لوگو‌های رسانه‌های موثر در فضای مسموم رسانه‌ای عراق تمام سعی خود را در به هم زدن آرامش سیاسی و اجتماعی عراق به‌کار گرفتند اما از آنجایی که محور پیوستگی این سه ضلع توحید و امنیت ملی عراق است، نه تنها نتوانستند بر این  سه ضلعی تاثیر بگذارند بلکه بر میزان چسبندگی آن را نیز افزایش دادند. 
کارشناس مسائل غرب آسیا بیان داشت: اگر هرچه سریعتر نخست وزیر عراق انتخاب شود و حمایت‌های همه جانبه از او  صورت بگیرد قطعا بازگشت به امنیت پایدار بعد از نابودی گروهک تروریستی داعش در عراق باز هم قابل حصول خواهد بود.    رژه نظامی ارتش عراق - تیر ۱۳۹۶
صدرالحسینی تاکید کرد: ایجاد  آشوب‌، استعفای دولت‌ها و بی‌ثبات سازی از جمله راهبرد‌های طراحی شده آمریکا در منطقه غرب آسیاست که نمونه آن را در لیبی رقم زدند، خوشبختانه این نقشه شوم‌شان در عراق با هوشیاری مردم و مرجعیت به هم خورد.    انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غرب آسیا اغتشاشات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان