Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور دامی وزیر جهاد کشاورزی دماوند را قطب تولید عسل استان تهران خواند و بر لزوم تشکیل اتحادیه و تعاونی های زنبورداران در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، مرتضی رضایی ظهر چهارشنبه در نخستین جشنواره فرآورده‌های عسل دماوند طی سخنانی خواستار ایجاد نمادی از عسل و زنبور در دماوند شد و گفت: نباید در حوزه محصولات کشاورزی از جمله عسل، مشکلی در این شهرستان وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی زنبورداری و تولید عسل را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: زنبورداری کمترین وابستگی را داشته به ایجاد شغل و درآمد می‌انجامد.

 

معاون امور دامی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه آنچه موجب انسجام در فعالیت‌های زنبورداران می‌شود، وجود تشکل‌ها اعم از اتحادیه و تعاونی است، اضافه کرد: نبود اتحادیه و تعاونی می‌تواند موجب از هم‌گسیختگی در سطوح مختلف تولیدی شود.

 

وی دماوند را اصلی‌ترین شهرستان استان تهران در حوزه تولید عسل دانست و گفت: باید با پررنگ کردن نقش اتحادیه و تشکل‌ها و ایجاد انسجام، برنامه‌ریزی های واحد و خوبی داشت.

 

رضایی اضافه کرد: برندسازی فرآیند بسیار مهمی است که حق انتخاب را به مصرف‌کننده می‌دهد و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با شنیدن برخی از مشکلات زنبورداران عسل در دماوند، گفت: موضوع مربوط به مشکلات مرتع برای زنبورداران باید مورد بررسی قرار گیرد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان طرح ملی فهما مسجد مسجد مسجد کنگره تالهی تولید عسل شهرستان دماوند جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک