Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@13:08:04 GMT

سفر معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا به لبنان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۴۹۷۱

سفر معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا به لبنان

«دیوید هیل» معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا امروز وارد بیروت شد و قرار است با مقامات لبنانی دیدار کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک روز پس از آنکه «حسّان دیّاب» برای تشکیل کابینه جدید لبنان مأمور شد، «دیوید هیل» معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا وارد این کشور شد.

دیاب از مجموع ۱۲۸ رأی نمایندگان پارلمان لبنان، ۶۹ رأی به دست آورد و رسماً از سوی میشل عون مأمور شد تا دولت جدید را تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(جزئیات بیشتر)

شبکه المنار امروز گزارش کرد که هیل وارد بیروت شد و قرار است با مقامات لبنانی دیدار کند.

هیل از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ سفیر آمریکا در لبنان بوده است و بنا بر اعلام سفارت آمریکا، «هیل در این سفر خود بر پایبندی آمریکا به شراکت با دولت لبنان تأکید می‌کند و رهبران سیاسی لبنان را به پایبندی به اصلاحات ضروری برای رسیدن به کشور باثبات، شکوفا و امن تشویق خواهد کرد.»

او روز پنج‌شنبه(دیروز) نیز در بغداد با «برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق دیدار کرد.

صالح در این دیدار تأکید کرد که « راه حل‌های ارائه شده برای اوضاع فعلی عراق باید به تصمیم ملی پاسخگو بوده و به دور از مداخلات خارجی باشد.»

انتهای پیام/  

منبع: فارس

کلیدواژه: دیوید هیل لبنان معاون وزیر خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • پس لرزه‌های یک شکست
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد