Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@15:54:49 GMT

هدف دشمن ضربه زدن به تولیدات ملی است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۵۱۷۹

هدف دشمن ضربه زدن به تولیدات ملی است

امام جمعه چابهار با اشاره به ماجرای کیک های آلوده در کشور، گفت: هدف دشمن ضربه زدن به تولیدات داخل است مردم باید هوشیار باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام محمد موسوی، خطیب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: بعد از نامگذاری امسال به عنوان رونق تولید ملی، دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد ما استفاده کرد و برای نمونه حتی از گذاشتن قرص داخل کیک های خوراکی، برای رسیدن به هدفش نیز امتناع نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه چابهار افزود: آنها در این جنگ اقتصادی می خواهند همان شیوه قدیم رژیم پهلوی را به کشور ما بازگردانند که افتخار ما استفاده از کالاهای خارجی بود اما ما باید هوشیار باشیم چرا که آنها با شیادی می‌خواهند تولیدات داخل را به هر شکل ممکن لکه‌دار کنند و ما تقاضا داریم مراکز اطلاعاتی و انتظامی این افراد را که پیاده نظام های دشمن هستند پیدا و قوه قضاییه آنها را به اشد مجازات محکوم کند.

وی بیان کرد: تابه کی ما در چابهار باید شاهد بعضی بی‌تدبیری‌ها باشیم، چابهار سال‌ها لب چشمه و نزدیک دریا است اما مردمش همچنان تشنه اند، آیا شما بی‌آبی مردم را حل کردید آن هم با وجود تکنولوژی آب‌شیرین‌کن که در ایران سالهاست وجود دارد.

خطیب جمعه چابهار ادامه داد: نمونه این بی تدبیری ها پلمب کردن چاه آب مردم در خانه شان توسط امور آب است، من یادم می‌آید در موقع کلنگ زنی فاضلاب بود که گفتم خدا کند این پروژه نیز مانند لوله کشی آب به تاریخ نپیوندد اما این اتفاق افتاد و حالا فاضلاب ها در حال پر شدن هستند و ترس من این است مانند بندرعباس مردم اینجا نیز گرفتار بالا آمدن فاضلاب خانه‌شان بشوند.

موسوی با اشاره به اینکه بحران بی‌آبی به هیچ عنوان چابهار را تهدید نمی‌کند، خاطرنشان کرد: آیا می‌خواهید این بلا را نیز سر چابهار بیاورید و مردم را اذیت کنید، آیا وظیفه امور آب در شهر چابهار اذیت کردن مردم است، باید اخطار بدهم که پیشگیری کنید تا مردم را به بلای بزرگ‌تر مبتلا نکنید.

انتهای پیام/3139
 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: چابهار نماز جمعه ضربه زدن امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در دهه کرامت باید معرفت مردم به اهل بیت(ع) افزایش پیدا کند، گفت: دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، ما نیز باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب‌ها کم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: برنامه‌های دهه کرامت امسال با رشد کمی و کیفی بیش‌تری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای دهه کرامت باید اصلاح خانواده‌ها باشد، افزود: در دهه کرامت اقدامات مبلغین، نیروهای انتظامی و رسانه‌ها بسیار اثرگذار است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه دهه کرامت امسال ویژه است، عنوان کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بازتاب این اتفاقات یک اقدام الهی است، خاطرنشان کرد: امروز در دانشگاه‌های خاص آمریکا شاهد اتفاقاتی هستیم که سابقه نداشته و این به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، تصریح کرد: ما نیز باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب‌ها کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای برهم ریختن انسجام جامعه به عرصه عفاف و حجاب ورود پیدا کرده است، گفت: در این جریان مهم باید همه از نیروی انتظامی پشتیبانی کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در دهه کرامت باید حق حریم‌داری اعتاب مقدسه رعایت شود، بیان کرد: باید مراقب انصاف، ساخت و سازها، عفاف و حجاب و ... در جوار کریمه اهل بیت(ع) باشیم.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه در دهه کرامت باید معرفت مردم به اهل بیت(ع) افزایش پیدا کند، گفت: این موضوع رمز زیارت مطلوب و بهای رسیدن به بهشت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم