Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@00:35:54 GMT

تیم فوتسال پارس آرا شیراز  پس از ۱۲ هفته بُرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۶۳۵۸

تیم فوتسال پارس آرا شیراز  پس از ۱۲ هفته بُرد

در این بازی که روز جمعه از هفته هفدهم این رقابت‌ها در سالن نصیری شیراز برگزار شد، تیم پارس آرا با نتیجه ۲ بر یک از سد شهروند ساری گذشت تا شادی به اردوی این تیم باز گردد.

پرستو کهن و مریم نوری، گلزنان تیم پارس آرا شیراز بودند و تنها گل تیم شهروند ساری را نسرین قمی به ثمر رساند.

شاگردان نجمه برزگر، سرمربی تیم پارس آرا شیراز، لیگ این فصل را با سه بُرد پیاپی شروع کردند اما دست‌اندرکاران این تیم از مشکلات مالی به عنوان مهم‌ترین مشکل نام می‌برند و بنا به اظهار آنان، حتی سفر به اصفهان را برای انجام یک بازی از دست دادند و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با وجود منعی که قانونگذار برای کمک به تیم‌های حرفه‌ای گذاشته است اما باز هم به این تیم کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تیم پارس آرا شیراز با این پیروزی، نوار ناکامی‌های خود را پاره کرد تا به بازی‌های آینده که تا پایان لیگ پنج بازی دیگر باقی مانده امیدوار باشد و بتواند جایگاه بهتری را کسب کند.

تیم صنعت فجر شیراز هم به صدرنشین باخت

تیم فوتسال صنعت فجر شیراز نیز در این هفته در مشهد میهمان تیم خراسان رضوی بود که این بازی را با نتیجه هفت بریک به حریف خود که صدرنشین است، واگذار کرد.

هم اینک تیم خراسان رضوی با ۴۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های ملی حفاری و مس رفسنجان هم در تعقیب صدرنشین هستند.

تیم صنعت فجر شیراز با ۱۶ امتیاز و تیم پارس آرا این شهر هم با ۱۲ امتیاز در همسایگی یکدیگر در رده نهم و دهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت‌های فوتسال برتر بانوان ۱۲ تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اداره کل ورزش و جوانان اصفهان تیم های ملی جدول فوتسال قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد

مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق دوباره ۵۰۰۰ میلیارد تومان به بورس انرژی خبر داد و گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵ هزار میلیارد تومان در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز ۵۰۰۰ میلیارد تومان دوم نیز تزریق شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی رجبی مشهدی بابیان که این  اقدام یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت: پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

به گفته سخنگوی صنعت برق در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

رجبی مشهدی ادامه داد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی گفت: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکتهای توزیع واریز خواهد شد و خوشبختانه شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین