Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان از غرفه های نمایشگاهی جشنواره ملی روستایی «حرکت و برکت» در کاشان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان،‌ دکتر «عباس رضایی» استاندار اصفهان به همراه «علی اکبر مرتضایی» فرماندار ویژه شهرستان کاشان از غرفه های نمایشگاهی پنجمین جشنواره ملی روستایی «حرکت و برکت» بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جشنواره، شرکت کنندگان در سه رده سنی مادربزرگ ها، مادر و دختر در بخش‌های اجرای بازی‌های بومی محلی، پخت نان  و غذای سنتی منطقه، لالایی مادربزرگ‌ها به زبان محلی و نمایش صنایع‌دستی با یکدیگر به رقابت می پردازند.



برترین های این جشنواره به جشنواره جهانی بازی های بومی محلی در کشور قرقیزستان اعزام خواهند شد.



این جشنواره ۲۷و ۲۸ آذر به همت هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان کاشان برگزار می شود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات نماز جمعه خطبه های نماز جمعه مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه انتخابات مجلس استان همدان بازی های بومی حرکت و برکت استاندار اصفهان نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت: تا پایان سال گذشته به منظور تامین نیروی انسانی و تقویت حوزه قضایی شهرستان فلاورجان، ۵ قاضی و ۲۴ کارمند جذب شدند.
حجت‌الاسلام اسداله جعفری همچنین آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد دانست و افزود: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوع دوستی مردم منطقه رضایت بخش نیست و باید با برنامه ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف این حوزه بهبود یابد.
وی ادامه داد: در بازدید از حوزه‌های قضایی شهرستان‌ها روند ارائه خدمت به مراجعان، با حضور معاونان و مسئولان استانی به طور دقیق بررسی و سپس در جهت رفع مشکلات تصمیم‌گیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان