Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد میاندوآب، نخستین دوره از مسابقات شبیه سازی خرپای ماکارونی شمالغرب کشور با حضور بیش از 15 تیم در دو گروه دانشجویی و دانش‌آموزی و در دو گرایش راندمان و زیبایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

دکتر رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب و دبیر علمی مسابقات شبیه سازی خرپای ماکارونی گفت: این مسابقات از نظر گروه‌های شرکت‌کننده در زمینه افزایش دو برابری مقاومت در گرایش‌های راندمان و زیبا سازی و با هدف تمرین دانشجویان رشته های گروه های فنی مهندسی، عمران و معماری در ساخت سازه هایی مقاوم با استفاده از رشته های ماکارونی و نیز ترویج فرهنگ و معماری اصیل اسلامی در ساخت بناها و معماری ها برگزار شد

وی اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقاتی باعث افزایش سطح علمی دانشجویان و دانش‌آموزان و معرفی رشته های فنی و مهندسی، عمران و معماری در ساخت و سازه ها به‌صورت عملی و کاربردی و نیزساختن ایرانی زیبا با استفاده از پتانسیلها و نخبگان دانشگاهی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیار نریمانی فر دبیر اجرایی مسابقات شبیه سازی خرپای ماکارونی گفت: این مسابقات با همکاری و مشارکت گروه های فنی مهندسی، رشته عمران و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان شهرستان میاندوآب برگزار شد و امید می رود با توجه به ظرفیت های شهرستان میاندوآب و توانمندی های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در آینده نزدیک شاهد برگزاری مسابقات شبیه سازی سازه های ماکارونی کشوری در این واحد دانشگاهی باشیم.

در پایان این مسابقات از نفرات و گروه های برتر با اهدای هدایا، لوح و تندیس یادواره این دوره از مسابقات تجلیل شد.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد