Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح توسعه اینترنت پرسرعت در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان، گفت: در این مرحله یکهزار و ۱۴۲ روستا به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین؛ قاسم جلیلی‌نژاد افزود: تاکنون ۹۰ درصد عملیات اجرایی این طرح به پایان رسیده‌است و با اتمام این مرحله ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از خدمات اینترنت با کیفیت بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر همه شهرهای آذربایجان‌غربی به نسل سوم و چهارم تلفن همراه مجهز شده، اظهار داشت: با حمایت دولت تدبیر و امید تاکنون بستر اینترنت پرسرعت در یک‌هزار و ۴۵۰ روستای این استان از محل طرح فاز یک توسعه روستایی فراهم شده‌است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اینترنت روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسوولان استان اردبیل اظهار کرد: در استان تاکنون ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که دراین راستا رتبه استان در کشور دهم است.

وی افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کارهایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی هستند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور ثبت شده باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: خدمت‌رسانی به واحدهای صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: کلیه واحدهایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده و واحدهای صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

کد خبر 6092289

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل