Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@08:55:56 GMT

واگذاری مسکن مهر به فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۴۴۷۴

علی الهیار ترکمن در اجلاس مدیران کل استانها که در بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد گفت: در زمینه واگذاری مسکن ویژه فرهنگیان و براساس تفاهم صورت گرفته شده ۴۰درصد از پروژه‌های مسکن و شهرسازی می تواند در اختیار فرهنگیان قرار گیرد و زمان اجرای تفاهم نامه سه ساله است. ناطقان: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از اختصاص۲۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت برای بهبود شرایط بیمه تکمیلی فرهنگیان در سال ۹۸ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی الهیار ترکمن در اجلاس مدیران کل استانها که در بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد گفت: در زمینه واگذاری مسکن ویژه فرهنگیان و براساس تفاهم صورت گرفته شده ۴۰درصد از پروژه‌های مسکن و شهرسازی می تواند در اختیار فرهنگیان قرار گیرد و زمان اجرای تفاهم نامه سه ساله است.
وی افزود: ۲۷۵ هزار نفر در سامانه مسکن ثبت نام کرده‌اند و براساس آمار موجود۱۷۰هزار فرهنگی در کشور فاقد مسکن هستند.
الهیار ترکمن تصریح کرد: از میان تمامی افرادی که در سامانه مسکن ثبت نام کرده‌اند تعداد ۶۹هزار و ۳۰۰نفر فرهنگیان بالای ۲۰سال سابقه، ۲۷هزار و ۹۰۰نفر زوجین فرهنگی، ۲۴هزار و ۹۰۰نفر فرهنگیان بازنشسته، ۱۶هزار و ۴۳۰نفر زنان سرپرست خانوار و بیش از ۱۳۶هزار نفر سایر فرهنگیان متقاضی طرح مسکن فرهنگیان هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع ادامه داد: برخی استانها دارای مسکن مهر فاقد متقاضی هستند که در صورت تمایل همکاران فرهنگی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و از۴۰۰هزار واحد طرح ملی مسکن نیز همکاران واجد شرایط می توانند بهره مند شوند.

وی گفت: در برخی از شهرها نیز با مشارکت مسکن و شهرسازی و آموزش و پرورش زمین مناسب برای ساخت در اختیار قرار خواهد گرفت. وام پرداختی برای مسکن فرهنگیان با سود ۱۲درصد و به صورت کسر از حقوق خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع در زمینه بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: امسال پرداخت خسارتها به یک و نیم ماه کاهش یافته است. قرارداد فعلی بیمه تکمیلی اول دی ماه به اتمام می‌رسد و از دی ماه ۹۸مجددا قرارداد متمرکز با بیمه آتیه سازان حافظ و به صورت صندوقی بسته خواهد شد.

الهیار ترکمن بیان کرد: سه معیار اصلی برای قرارداد آتی بیمه تکمیلی وارد نشدن شوک قیمتی به تعرفه ها، محدود نشدن خدمات و کیفیت بالای خدمات خواهد بود. متوسط زمان پرداخت خسارت در قرارداد جدید بیمه تکمیلی کمتر از دو هفته خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی در پایان گفت: امسال ۲۰۰میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی فرهنگیان اختصاص داده شده است که ۱۰۰میلیارد تومان برای بدهی‌های سال گذشته و ۱۰۰میلیارد تومان نیز برای نداشتن افزایش تعرفه برای امسال درنظر گرفته شده است.
منبع: ایسنا برچسب ها: مسکن ، فرهنگیان ، خراسان ، ناطقان ، شهرسازی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مسکن فرهنگیان خراسان ناطقان شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها

خریداران بلوک ۸۵درصدی سرخابی‌ها در صورت انجام تعهدات خود از تخفیف ۱۰ درصدی مبلغ کل قرارداد واگذاری برخوردار خواهند بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها روز دوشنبه هفته گذشته(سوم اردیبهشت) به‌قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس 3 هزار و 580 ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس، 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

این گزارش می‌افزاید: خریداران سهام این دو باشگاه در صورت انجام اقدامات زیر از تخفیفات مقرر برخوردار خواهند بود و سقف برخورداری خریدار از مبالغ تخفیفات به گونه‌ای است که مجموع آنها در هر صورت از 10 درصد مبلغ کل قرارداد واگذاری بیشتر نباشد:

الف) در صورتی که خریدار بتواند نسبت سود ناخالص به درآمد عملیاتی را از سال دوم واگذاری به بعد حداقل در سطح 25 درصد حفظ نماید به ازای هر سال تحقق این نسبت معادل 30 درصد تخفیف در مبلغ یک قسط برخوردار خواهد بود. در صورت افزایش این نسبت به 30 درصد، تخفیف قابل اعمال معادل 40 درصد خواهد بود.

ب) در صورتی که درآمد حاصل از برند، علائم تجاری و تبلیغات محیطی طی 3 سال متوالی در طول قرارداد نسبت به سال قبل از آن حداقل 50 درصد افزایش یابد خریدار به ازای هر سال تحقق این نسبت معادل 30 درصد از مبلغ یک قسط مشمول تخفیف خواهد بود.

ج) در صورتی که میانگین نسبت درآمد حاصل از فروش بازیکن شامل نقل و انتقال و یا حق رشد به کل درآمدهای عملیاتی شرکت طی 5 سال پس از واگذاری 30 درصد باشد، معادل 20 درصد از مبلغ یک قسط مشمول تخفیف خواهد بود.

د) در صورت کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا معادل 50 درصد و یا کسب قهرمانی در لیگ برتر معادل 20 درصد تخفیف از مبلغ یک قسط بهره‌مند خواهد شد.

همچنین خریداران بلوک‌های 85 درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صورت احراز شرایط مقرر در شیوه‌نامه تشویق بخش خصوصی و تعاونی از مزایای این شیوه نامه به شرح زیر برخوردار خواهند بود:

الف) افزایش سقف کل زمانی و مجموع تعداد اقساط برای خریداران بخش خصوصی تا میزان یک سوم و برای خریداران بخش تعاونی تا میزان دو پنجم جمع مدت و تعداد اقساط مصوب.

ب) بازپرداخت پلکانی اقساط با شیب 10 رشد سالانه برای خریداران بخشهای خصوصی و تعاونی، به ماخذ 100 درصد برای رقم میانه دوره اقساط.

ج) نرخ سود فروش اقساطی برای خریداران بخش‌های تعاونی و خصوصی واقعی به ترتیب معادل 20 و 21 درصد و سایر خریداران معادل 23 درصد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین