Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه ایجاد شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف‌کنندگان ازجمله رویکرد‌های مهم این نهاد است، اظهار داشت: پویش مردمی «بدون قیمت نخریم» هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان اجرا شد.

او بابیان اینکه نصب برچسب قیمت روی تمام کالا‌ها باید در دستور کار واحد‌های صنفی قرار گیرد، افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به‌ویژه عدم درج قیمت کالا و خدمات، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان مطلع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان هدف از اجرای این پویش مردمی را جلوگیری از گران‌فروشی عنوان کرد و گفت: عدم درج قیمت کالا خلاف مقررات قانون نظام صنفی و تعزیرات است که در راستای مقابله با این تخلفات طرح نظارت‌ی دو مرحله در سطح استان اجرایی شده است.

یحیایی با اشاره به اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف بازرسان صنفی به‌شدت با متخلفان برخورد می‌کنند، اضافه کرد: عرضه کالا باقیمت مناسب ازجمله مطالبات عموم مردم است و در این راستا تمهیدات ویژه‌ای برای مقابله با افراد سودجو اندیشیده شده است.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صنعت و معدن اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود

سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه ۱۹ میلیون خانوار و حدود ۶۰ میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

به گزارش تسنیم، وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

دیگر خبرها

  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان