Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رأی تاریخی نمایندگان مجلس آمریکا و دادن چراغ سبز به شروع استیضاح دونالد ترامپ، صرفنظر از نتایج آن، عملا بدین معناست که شخصی فاسد و ناقض قانون، در ایالات متحده حکومت می کند و اکنون، زمان پاسخ دادن او در برابر عدالت است.

نمایندگان مجلسی که دموکراتها بر آن سیطره دارند، با دلایل مستند ثابت کردند که ترامپ ضمن چانه زنی با دولت اوکراین برای تحقیق در مورد جو بایدن و پسر او به اتهام فساد تجاری، تمام قوانین را نقض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترامپ سومین رئیس جمهور در تاریخ امریکاست که به دلیل سوء استفاده از اختیاراتش و استفاده از آن در جهت تحقق منافع شخصی خود، مورد استیضاح قرار می گیرد. اهمیت این رویداد از این جهت است که حدود ده ما پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهور آمریکا، انجام می شود.

چه بسا مجلس نمایندگان زمان کافی برای برکناری ترامپ و به دست آوردن یک سوم آراء موافق با آن، در سنا را نداشته باشند، به این دلیل که جمهوری خواهان بر سنا حاکم هستند؛ اما صرف اجرای استیضاح، قدرتمندترین سلاح کشتار سیاسی و قضایی محسوب می شود.

زمانی که ترامپِ مغرور از میلیونها دنبال کننده خود در توئیتر می خواهد برایش دعا کنند، این، فروپاشی روانی وی، پیش از سقوط سیاسی را نشان می دهد.

اما باید گفت دعا و نیایش به کار ترامپ نمی آید و هرگز وی را از تنگنای سیاسی و اخلاقی که گرفتار آن است، نمی رهاند؛ آن هم در کشوری که نقض قانون اساسی اش را نمی پذیرد.

مشکل ترامپ آن است که تصور می کند نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمیندگان، مانند سران کشورهای عربی است، که از تهدیدات او می ترسند و تنها با یک تهدید، میلیاردها دلار آنها را به یغما می برد؛ این زن، که عنوان زن آهنین را گرفته است، از نفسی طولانی و توانایی های غیر عادی برای فرو خوردن خشم خود و گرفتن انتقام در زمان مناسب، برخوردار است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نانسی پلوسی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) گفت، پلوسی با تلاش برای مقصر دانستن مسکو در موج اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا به مردم کشورش توهین می‌کند.

به گزارش ایسنا، نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا اعتراضات حمایتی از فلسطین در سراسر آمریکا و دانشگاه های این کشور را به گردن روسیه انداخت.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلوسی همچنین در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ایرلندی RTE اذعان کرد که احساسات طرفدار فلسطین می‌تواند بر حمایت بایدن در جریان رای‌گیری ریاست ‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر تاثیر بگذارد و مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رئیس ‌جمهور روسیه خواهان انتخاب نامزد احتمالی جمهوری‌خواه یعنی دونالد ترامپ است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز با اشاره به گفته‌های پلوسی گفت: «این گفته‌ها را فقط می‌شود به عنوان توهین به آمریکایی‌ها و بی‌اعتنایی به دموکراسی تلقی کرد.»

در ماه ژانویه ۲۲۴، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از اف.بی.آی خواست تا در مورد تامین مالی گروه‌های طرفدار فلسطین تحقیق کند و ادعا کرد که درخواست‌های آنها برای آتش‌بس در غزه «پیام پوتین» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • اعتراض دانشجویان آکسفورد به سفر پلوسی
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند