Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@03:14:28 GMT

وحشتناکترین تعقیب و گریز پلیسی در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۰۰۶۳

وحشتناکترین تعقیب و گریز پلیسی در جنوب تهران

حوادث رکنا: سرکلانتر دهم پایتخت از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر و کشف 11 کیلو و 150 گرم تریاک از خودروی وی در یک عملیات تعقیب و گریز خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "عباس مرادی"  گفت: ساعت 17:00 عصر روز گذشته سی ام آذر ماه عوامل گشت ضربت سرکلانتری دهم برای پیشگیری از وقع جرم در حال گشت زنی در محدوده کلانتری بودند که مشاهده می کنند راننده یک دستگاه خودروی سواری 405 نوک مدادی در تره بار مرکزی واقع در اتوبان آزادگان بلافاصله با دیدن عوامل گشت سرکلانتری صندلی راننده خودرو را خوابانده و خود را در داخل خودرو پنهان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران سرکلانتری برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک می شوند، گفت: با نزدیک شدن عوامل گشت کلانتری به خودروی مشکوک، راننده آن به سرعت خودرو را روشن و از محل متواری می شود.

وی تصریح کرد: عملیات مهار و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و پس از تعقیب و گریز 25 دقیقه ای، خودروی متهم در میدان بخشنده عبدل آباد با شلیک چند تیر هوائی متوقف و راننده آن دستگیر می شود.

سرکلانتر دهم با اشاره به اینکه متهم هنگام فرار به دو دستگاه خودروی سواری آسیب رساند، ابراز داشت: در بازرسی از خودرو متهم 8 بسته تریاک در مجموع به مقدار 11 کیلو و 150 در داخل صندوق عقب خودرو به صورت جاساز شده کشف شد.

مرادی با بیان اینکه متهم 20 ساله بوده و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرده است، افزود: متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به کلانتری 152 خانی آباد منتقل و با تشکیل پرونده ای در این خصوص به مراجع قضائی معرفی شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه جرم فرار اخبار حوادث پژو تعقیب و گریز کشف حوادث تهران اتوبان سوداگر مرگ اخبار تهران فیلم عکس پلیس جوان اخبار تهران عجیب شناسایی اصفهان حوادث اصفهان اخبار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت یک نفر در بلوار شهدای گمنام رشت، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ در مسیر مخالف با ۲ دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی چانگان در حال حرکت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور گیلان تصریح کرد: در این حادثه راننده ۴۰ ساله یکی از خودرو‌های پراید متأسفانه در دم جان باخت و ۲ سرنشین دیگر آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ طالبی همچنین از مجروحیت راننده ال ۹۰ خبر داد و گفت: کارشناسان علت تصادف را عدم توانایی راننده ال ۹۰ در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

او بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و با توجه به جلو رانندگی کرده تا از بروز تصادفات ناگوار جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ سارق ۲۵ ساله/ جزئیات
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۵ نفر دستگیر شدند
  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد