Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@02:28:11 GMT

منتظر چه گوشی‌هایی در سال۲۰۲۰ باشیم؟

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۱۷۸۵

منتظر چه گوشی‌هایی در سال۲۰۲۰ باشیم؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با اینکه در سال‌های اخیر بازارهای جهانی موبایل به شدت با روند نزولی و رکود بی سابقه‌ای مواجه بودند، ولی شرکت های تولیدکننده موبایل با افزودن قابلیت‌های جدید به گوشی‌های هوشمند سعی کردند تا نظر و توجه کاربران و علاقمندان به تکنولوژی را به سمت و سوی خود جلب کنند و با سبقت از رقبای قدرتمند خود، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشی که در وب سایت phonearena آمده است، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری با بررسی اخبار و داده‌های رسمی و غیر رسمی منتشر شده از سوی شرکت های تولیدکننده موبایل، نام و مدل گوشی های جدیدی که قرار است در سال آینده میلادی معرفی و روانه بازارهای جهانی شوند، را برآورد و اعلام کرده‌اند.

در زیر فهرستی از گوشی‌های هوشمندی که قرار است در نیمه نخست و دوم سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی و سپس روانه بازارهای جهانی شوند، ذکر شده است:

نیمه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی:

۱. سامسونگ گلکسی اس ۱۱

۲. سامسونگ گلکسی فولد ۲

۳. آیفون ۹ اپل

۴. هواوی پی۴۰ پرو

۵. موتورولا ریزر

۶. وان پلاس ۸

۷. ال‌جی جی۹ تینکیو

۸. سونی اکسپریا ۲

۹. شیائومی می۱۰

نیمه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی:

۱. آیفون ۱۲ پرو اپل

۲. سامسونگ گلکسی نوت ۱۱

۳. گوگل پیکسل ۵

۴. هواوی میت ۴۰ پرو

۵. وان پلاس ۸تی

۶. ایسوس راگ فون ۳

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ آیفون هوآوی گوشی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، هرچند مدتهاست موبایل های تاشو به بازار عرضه شده اند اما اپل تنها تولید کننده بزرگی است که هنوز از دستگاه های انعطاف پذیر رونمایی نکرده است. در این میان گزارشی جدید حاکی از آن است که این روند احتمالا سال آینده تغییر کند.

به گفته جف پو تحلیلگر International Securities اپل مشغول توسعه دو دستگاه تاشو است. همچنین در گزارشی دیگر به توسعه آیفون ۱۷ اسلیم نیز اشاره شده بود. اکنون آیفون تاشو و یک رایانه تاشو هیبریدی نیز در حال توسعه هستند. این تحلیلگر مدعی است دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مک بوک است که از اواخر ۲۰۲۵ میلادی به طور انبوه تولید می شود.

در این میان طبق شایعات مختلف آیفون تاشو احتمالا از اواخر ۲۰۲۶ میلادی وارد مرحله تولید خواهد شد. این بدان معناست که دستگاه ۲۰ اینچی در ۲۰۲۶یا ۲۰۲۷ میلادی ارائه می شود. از سوی دیگر موبایل تاشو نیز در ۲۰۲۷ میلادی یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

هم اکنون به نظر می رسد اپل مشغول توسعه نمایشگرهای دوتایی و آی پد/ مک بوک تاشو هیبرید است. بنابراین گجت ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مدل مک یا آی پد باشد. اما اگر گزارش صحت داشته باشد، اپل لاین جدیدی از محصولات را در چند سال آینده رونمایی می کند که شامل دستگاه های رده بالای اولترا خواهد بود.

کد خبر 6098132 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • ۱۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشیم؟
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد