Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، ثبت ایده رویداد جیره های غذایی در شرایط بحران که توسط مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار می شود.

این رویداد با هدف «تامین امنیت غذایی در شرایط بحران از طریق طراحی و تولید جیره های غذایی» ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ در مشهد برگزار می شود. جلب نظر متخصصان و صاحبان ایده، تجمیع و توانمند سازی ایده های جدید، ترویج و انتشار دانش در زمینه جیره های غذایی از دیگر اهداف این طرح  به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور های برگزاری این رویداد شامل طراحی محصول مطلوب، سبد محصولات مطلوب، بسته بندی و لجستیک جیره های غذایی در شرایط بحران است.

کد خبر 4803735 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد غذایی مدیریت بحران نوآوری نوآوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هفته پژوهش امنیت اطلاعات فناوری فضایی فناوری نانو گوگل هوش مصنوعی موبایل خودروی برقی فیس بوک ماهواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم

مریم عرب نژاد ،مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

وی افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

عرب نژاد هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری