Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی از ثبت نام ۲۶۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن تاکنون خبر داد و گفت: تا پایان امسال مرحله دوم ثبت نام این طرح را تکمیل می‌کنیم تا به ۴۰۰ هزار نفر واجد شرایط برسیم که البته بسیاری از ثبت نام کنندگان با وجود اطلاع رسانی‌های بسیار واجد شرایط نیستند.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به سوال ایسنا درباره آخرین وضعیت ثبت نام مسکن ملی و اینکه چرا ظرفیت ثبت نام در تهران در کمتر از حدود نیم ساعت پر شده است، اظهار کرد: اصلا اینگونه نبود و ثبت مسکن ملی در تهران حدود چهار ساعت طول کشید و با ثبت نام‌های صورت گرفته تا کنون ۲۴۰ هزار ثبت نام در کشور انجام شده که با احتساب ثبت نام بافت فرسوده که قبلا تشکیل پرونده شد به ۲۶۰ هزار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه کی مرحله دوم ثبت نام در تهران آغاز می‌شود، گفت: هم اکنون در فاز پالایش وضعیت پرونده ثبت نام کنندگان هستیم. چرا که در برخی از شهرها تا ۶۰ درصد ثبت نام کنندگان فرم «ج» آنها قرمز بوده است و متاسفانه مردم به این نکته توجه نکرده بودند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه همه برنامه‌های ما در این راستاست که توانمندی مردم برای خرید مسکن کاهش پیدا نکند، ادامه داد: با این شرایط که البته در تهران هم تعداد آنهایی که واجد شرایط نیستند و ثبت نام کرده‌اند کم نیست باید ابتدا پالایش‌های لازم صورت بگیرد اما در هر حال مرحله دوم ثبت نام را تا پایان سال انجام می‌دهیم. چرا که باید به ۴۰۰ هزار ثبت نامی که پیش بینی کرده بودیم برسد و در جاهایی که ظرفیت تکمیل باشد از زمین‌های جدید در جاهایی که پتانسیل داشته باشد استفاده خواهیم کرد.

اسلامی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه بوی بد فرودگاه امام خمینی (ره) به چه علت و است و وزارت راه چه کاری در این زمینه انجام می‌دهد، گفت: بوی بد فرودگاه امام خمینی (ره) ارتباطی به وزارت راه و شهرسازی ندارد و دستگاه‌های متولی مانند استانداری و سازمان محیط زیست باید آن را بررسی و پیگیری کنند اما وزارت راه و شهرسازی نیز در این زمینه همکاری لازم را انجام خواهد داد.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره پروازهای داخلی فرودگاه امام خمینی (ره) و اینکه چرا تا کنون این پروازها راه نیفتاده است، گفت: یکی از مشکلات فرودگاه امام راه نیفتادن پروازهای داخلی و کانکتیو است و تا کنون دو پرواز آزمایشی داخلی در این زمینه انجام شده اما بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در صددیم تا قبل از عید نوروز مقدمات انجام این پروزاها را فراهم کنیم.

اسلامی همچنین با اشاره به اینکه مشکلی در حوزه قطعات و تعمیرات مهندسی در حوزه هواپیمایی به صنعت هوانوردی نداریم، اظهار کرد: سه فروند هواپیمای جدید توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به زودی به کشور وارد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير راه و شهرسازي بوی بد فرودگاه امام خمینی طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار شد و گفت: امیدواریم با فعالیت جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به زودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با «غلامرضا صالحی» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، افزود: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بسترهای لازم، فرهنگ‌سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است.

قریشی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروری است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید.

قریشی عنوان کرد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

وی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متأسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

کد خبر 747628

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • سهم ۱۹ درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • واردات گوشت گرم از آفریقا
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • تجارت آزاد با پاکستان در انتظار پاسخ طرف پاکستانی/ واردات گوشت گرم از آفریقا
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • هدفگذاری ۲ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در برنامه هفتم توسعه
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو