Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعباس بهرامی نیا ظهر امروز در مراسم مانور مشترک طرح زمستانی خدمات جاده‌ای که با حضور رئیس پلیس راه خوزستان، گشت‌های راهداری و گشت‌های پلیس راه برگزار شد، اظهار کرد: این مانور با مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان که به صورت عملیاتی در محورها حضور دارند به منظور اعلام آمادگی بین این دستگاه‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طرح زمستانی امسال ۳۲ اکیپ با ظرفیت ۳۰۰ نفر نیروی انسانی و حدود ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک تا ۲۰ فروردین در محورها مستقر بوده و تمامی گشت‌های راهداری به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به وضعیت هواشناسی امسال و پیش بینی بارش باران و برف در محورهای های استان، بیان کرد: در شهرستان‌های اندیکا و ایذه و دهدز با بارش برف مواجه خوایم بود به همین علت باید از آمادگی لازم برخوردار باشیم تا بلافاصله پس از بارش باران بتوانیم سطح جاده‌ها را برای تردد مستمر پاکسازی کنیم.

بهرامی نیا تأکید کرد: علاوه بر این اکیپ‌های راهداری و همکاران به صورت ۲۴ ساعته هم در ستاد و هم در شهرستان‌ها آماده پاسخگویی و انجام عملیات برای ایمن سازی محورها هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان گفت: به دلیل اقدامات انجام شده پیش از شروع بارندگی از جمله تنقیه پل‌ها، پاکسازی بستر رودخانه‌ها و آبروها با مشکل خاصی مواجه نبودیم و خوشبختانه به رغم شدت بارش که در هفته گذشته با آن مواجه بودیم، به جز یک محور روستایی، هیچ محور دیگری در استان مسدود نشد و ترافیک در این محور روستایی هم ظرف ۲۴ ساعت مجدداً برقرار شد.

کد خبر 4804869

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل حمل و نقل خوزستان حمل و نقل جاده ای بوشهر ایلام تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا شب یلدا یاسوج بیرجند بارش برف شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در همه محور‌های استان، هموطنان عزیز از تردد‌های غیرضرور در محور‌های مواصلاتی پرهیز کنند.
در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است:  طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم استانی‌های عزیز از تردد در محور‌های روستایی و ارتفاعات خودداری کنند.
همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محور‌های شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز درصورت نیاز به تردد در این محور‌ها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.
طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محور‌های روستایی کوهستانی، از تردد‌های غیرضرور اجتناب شود.

دیگر خبرها

  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟