Web Analytics Made Easy - Statcounter

لینک دانلود فیلم سینمایی آستیگمات به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی منتشرشده است.

به گزارش ایمنا فیلم آستیگمات ازجمله فیلم‌های بازمانده از حضور در جشنواره فجر سال‌های گذشته به‌حساب می‌آید و ازجمله برچسب‌هایی که مانع از حضور این فیلم در آن فستیوال شد، موضوع سیاه نمایی بود. آستیگمات اما درست است که به سیاه نمایی می‌پردازد اما به طرز غریبی واقعی و کم نقص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آستیگمات درامی پرتنش اما کنترل‌شده است که می‌تواند پیام خود را به مخاطب انتقال دهد.

در داستان این فیلم مردی بعد از جدایی چندساله از خانواده برگشته و می‌خواهد خانه‌اش را از زن و پسر و عروس و نوه‌اش پس بگیرد. پسرش که در زیرزمین خانه زالو پرورش می‌دهد و می‌خواهد از این راه ثروتی به‌دست آورد، سعی می‌کند زن و مرد را آشتی دهد تا در خانه بمانند، اما مادرش می‌خواهد با مردی دیگر ازدواج کند. دراین‌بین نوۀ زن هم در مدرسه برای معلمش مشکلاتی به وجود می‌آورد که کل زندگی اعضای خانواده را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بازیگران فیلم آستیگمات عبارت‌اند از: محسن کیایی، مهتاب نصیرپور، باران کوثری، حسین پاکدل، سیامک صفری، هادی حجازی‌فر نیکی کریمی و بهنوش بختیاری

باکس دانلود فیلم آستیگمات دانلود آستیگمات (کیفیت ۴۸۰)  دانلود آستیگمات (کیفیت ۷۲۰)  دانلود آستیگمات (کیفیت ۱۰۸۰)  دانلود آستیگمات (کیفیت HQ_۱۰۸۰) دانلود آستیگمات (کیفیت BLURAY)  کد خبر 402464

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آستیگمات فیلم آستیگمات آستیگمات فیلم بازیگران آستیگمات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل هواشناسی استان گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز از شدت و میزان بارش‌ها کاسته شده و بارش‌هایی به صورت خفیف و نقطه‌ای در برخی مناطق استان انتظار می‌رود.
چراغپور افزود: برای روز یکشنبه در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شو.
وی ادامه داد: با افزایش ناپایداری‌ها برای روز دوشنبه و سه شنبه برای اکثر مناطق استان (به خصوص غرب و جنوب استان) رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم
  • مسدودی چند رشته قنات در تفت از پیامد‌های بارش‌های بهاری
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • ارزیابی خسارت وارده به زیر ساخت‌ها در چهارمحال و بختیار‌ی
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • دانلود نوحه شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری