Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سومین مرحله از طرح پلیس پایتخت در راستای جمع‌آوری اراذل و اوباش، 53 قهوه‌خانه و 51 باشگاه بدنسازی که به پاتوق اراذل و اوباش تبدیل شده بود، پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت مأموران پلیس، سومین مرحله از طرح سراسری برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس اجرایی شد و در این طرح  ۴۲۴ نفر از اوباش سطح‌دار، عاملین شرارت، مزاحمین نوامیس و حاملین سلاح و مواد محترقه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در طرح مذکور، ۱۶۵ پرونده به اجرا درآمد و ۳۱۶ نقطه از پایتخت مانند خاک‌سفید، نظام‌آباد، ابوذر، فلاح، یافت‌آباد و ... پاکسازی شد. همچنین ۳۶ پرونده برای افرادی که اقدام به حمل سلاح و کری‌خوانی کرده بودند، تشکیل شده‌ است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به بازدید از 178 قهوه‌خانه و سفره‌خانه ادامه داد: ۵۳ مورد از این مکان‌ها که پاتوق اراذل و اوباش و همچنین محلی برای مخفی کردن اقلام ممنوعه بود، پلمپ شده و به برخی از قهوه‌خانه‌ها نیز اخطار پلمپ داده شد. متأسفانه برخی از باشگاه‌های بدنسازی به مکانی برای تقویت اراذل تبدیل شده است و در طرح جاری، 51 باشگاه که پاتوقی برای اشرار شده بود، پلمپ شد.

رحیمی گفت: ۵۱ قبضه سلاح جنگی، ۷۲ قبضه سلاح سرد، بیش از ۱۱ هزار فشنگ و مهمات و بیش از ۳۶ هزار قرص غیرمجاز و مقادیر قابل توجهی از پودرهای بدنسازی غیرمجاز در این مرحله از طرح کشف شده است. همچنین 87 پارک پاکسازی شد.

وی تصریح کرد: 70 نفر از دستگیرشدگان سابقه‌دار هستند و این افراد از یک تا 9 بار سابقه زندان دارند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه دستگیری عوامل اغتشاشات اخیر همچنان ادامه دارد، گفت: پلیس با افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه‌دار کنند تعارفی ندارد و با این افراد به‌شدت برخورد می‌کند. پلیس از افرادی که بخواهند به‌صورت مسالمت‌آمیز به شرکت یا نهادی که حق آنها را ضایع کرده، اعتراض کنند، حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد و ما معتقدیم اعتراض با آشوب تفاوت دارد.

رحیمی خاطرنشان کرد: اخلال‌گران و افرادی که به‌دنبال اغتشاش در جامعه هستند، بدانند که برخورد پلیس با آنها قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/4110/

منبع: آنا

کلیدواژه: پلیس امنیت سردار رحیمی اراذل و اوباش تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند

 
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: یک اوباش مهاجم با سلاح سرد در شهرستان ملارد با اقدام بموقع ماموران پلیس زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گلها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • (ویدئو) فوت‌وفن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند
  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه