Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، ثبت نام مسکن ملی  ازروز شنبه اول دی‌ماه آغاز شد که با استقبال بالای متقاضیان در اولین ساعات ظرفیت تکمیل شد. پردیس شهری است که در کمتر از نیم ساعت ظرفیت ثبت نام آن تکمیل شد و سپس ظرفیت شهرهای هشتگرد، پرند و دیگر مناطق نیز کامل اعلام گردید.

بررسی ها نشان نی دهد هنوز برخی افراد واحد شرایط امکان ثبت نام در این طرح را نیافته اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در خالی است که برخی ثبت نام کنندگان نیز بدون توجه به شرایط،در حالی درخواست خود را ثبت کرده اند که حائز شرایط حضور در این طرح نیستند.

از این رو مرحله دومی برای ثبت نام تهرانی ها و البرزی های متقاضی این طرح پیش بینی شده است. 

با توجه به پیش بینی های صورت گرفته غربالگری متقاضیان کنونی طی ۳۰ تا ۴۰ روز آنی صورت می گیرد و موعد دوم ثبت نام نیز در همین تاریخ اعلام خواهد شد.

محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی درباره زمان نام‌نویسی  مجدد از متقاضیان طرح  اقدام ملی مسکن در استان‌های  تهران و البرز به ایسنا گفت: غربالگری در یک سری از حوزه‌ها در اختیار ما نیست و باید از سیستم‌های بیرونی استفاده کنیم. برآورد ما این است که حدود ۳۰ تا ۴۵ روز بررسی افراد واجد شرایط که فرم «ج» آنها سبز است طول خواهد کشید. اگر بعد از این‌که مشخص شد ظرفیت خالی  وجود  دارد که قطعا این‌طور است مجددا ثبت نام در استان‌های تهران و البرز انجام خواهد شد؛ کما این‌که در سایر نقاط کشور نیز به همین شکل عمل می‌شود.

قیمت مسکن ملی چقدر است؟

بر اساس محاسبات سورت گرفته قیمت فعلی مسکن ملی بین ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان در هر متر مربع است .بر این اساس تسهیلات ویژه ای نیز در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

در این طرح قرار است تسهیلات ۷۵ تا ۱۰۰ میلیونی به متقاضیان داده شود که در شهرهای بزرگ و کوچک رقم این تسهیلات متفاوت خواهد بود. رقم اقساط وام ۷۵ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۱۲ ساله، ماهانه یک میلیون و ۲۷۴ هزار تومان و تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی نیز با شرایط مذکور، یم میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی و واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود اظهار کرد: اگر بتوانیم با اجرای این طرح موضوع مشکل مسکن را حل کنیم برخی از مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد.

فرماندار مشهد با ابراز تأسف از اینکه در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود کمی غفلت شده است گفت: مردم از مسؤولان کلیپ نمی‌خواهند بلکه کار می‌خواهند.

وی با گلایه از مسؤولان در زمینه تأخیر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود خطاب به مردم گفت: شما به عنوان نماینده من پیگیر اجرای این طرح و واگذاری زمین‌ها باشید و این مساله را مطالبه کنید.

داوری با بیان اینکه شرکت عمران بینالود حق ندارد در ابتدای کار پولی از متقاضیان بگیرد افزود: متقاضیان بلافاصله پس از دریافت زمین کار ساخت واحدهای مسکونی و اجرای فونداسیون را انجام دهند و هزینه آماده سازی زمین‌ها را می‌توانند بعد از دریافت اولین مرحله از وام خود پرداخت کنند.

فرماندار مشهد تصریح کرد: با هدف افزایش سرعت ساخت و ساز این واحدهای مسکونی، مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به آنها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این زمین‌ها به صورت ۹۹ ساله واگذار می‌شود و مالکان امکان خرید و فروش این زمین‌ها را نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ هزار نفر برای دریافت زمین ثبت نام کردند اگر فردی اقدام به واگذاری زمین دریافت شده کند در هر مرحله‌ای از ساخت و ساز زمین از او گرفته و پس از قرعه کشی تحویل سایر متقاضیان ثبت نامی خواهد شد.

داوری به شرکت عمران بینالود تا پایان اردیبهشت ماه برای آماده سازی و واگذاری زمین به متقاضیان مهلت داد.

کد خبر 6088656

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان