Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ یادواره پنجمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بروجرد، روز گذشته، یکم دی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، مراسم پنجمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد یک‎شنبه، یکم دی با حضور مسئولان، دانشجویان و خانواده‌های شهدا در سالن همایش علامه شهیدی این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با مداحی مرتضی گودرزی‌پور برگزار شد، حسین یکتا، فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در در سخنانی با بیان این‌که مراسم شهدا، مراسمی زمینی نیست بلکه آسمانی است، اظهارکرد: ترامپ سال گذشته گفت که کریسمس سال دیگر در ایران هستیم اما امروز دشمنان به قدرت و اقتدار ملت ایران پی برده است.

وی اضافه کرد: دشمن برای آشوب‌های اخیر در کشور برنامه‌ریزی کرده بود و تدارکاتی دید چراکه پیشرفت و موفقیت ایران در عرصه‌های مختلف، معادلات دشمن را برهم زده است.

یکتا با بیان این‌که دشمن برای آشوب‌های اخیر هزینه‌‌های هنگفتی کرد اما توطئه‌های دشمنان توسط مردم با اقتدار ایران خنثی شد، ادامه داد: خون‌های زیادی برای انقلاب اسلامی ریخته شده و خدا نیز با انقلاب است و امروز باید در مسیر شهدا حرکت کنیم.

وی با بیان این‎که ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و باید سعی کرد زندگی با برکتی داشته باشیم، افزود: امروز دشمنان متوجه شده‌اند که رو به زوال می‌روند و کارشان تمام شده و انقلاب اسلامی ایران با سرعت در حال حرکت است و پرچم انقلاب بالا است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی یادواره شهدا دانشگاه بروجرد شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی