Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@13:36:07 GMT

دستگیری 24 قاچاقچی اسلحه و مهمات در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۴۶۶۷

دستگیری 24 قاچاقچی اسلحه و مهمات در کرمانشاه

حوادث رکنا : دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه از دستگیری اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات در این استان خبر داد.

 به گزارش رکنا ، صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه، گفت: ۲۴ قاچاقچیان اسلحه و مهمات دستگیر شدندآذرماه سال جاری گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرک مهدیه واقع در دره دراز کرمانشاه ارسال شد که پیگیری موضوع در دستور کار ضابطین قضایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ضابطین قضایی در پی انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای این باند را شناسایی و به صورت ویژه کلیه تحرکات و فعل و انفعالات بزه کارانه آن را رصد کردند؛ در نهایت طی یک عملیات غافلگیرانه، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در خیابان چهل متری دولت آباد به دام ضابطین قضایی افتاد.

دادستان کرمانشاه با اشاره به اینکه پس از بازرسی خودرو یک قبضه سلاح و پنج تیر شکاری وینچستر ساخت کشور ترکیه کشف و ضبط شد تاکید کرد: ضابطین دستگاه قضایی در ادامه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مربوط به رصد این باند، با دریافت خبری مبنی بر اینکه سرکرده باند فردی به هویت «الف. ن» است که قصد دارد به همراه دو نفر دیگر تعدادی سلاح و تجهیزات نظامی را در حوالی میدان امام حسین (ع) به افرادی ناشناس تحویل دهد با رعایت مسائل جانبی و حفاظتی و به صورت غیر محسوس، در محل مستقر شدند.

صادقی یادآور شد: بنا بر گزارش‌های رسیده؛ ضابطین قضایی در محل مذکور به یک دستگاه پراید مشکوک شده و طی بازرسی از آن یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، ساخت کشور ترکیه به همراه خشاب مربوطه، نه تیر جنگی، یک عدد خفه کن سلاح جنگی و یک دستگاه پوز فروشگاهی کارتخوان سیار را کشف و ضبط کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه اخبار حوادث دادستان عمومی و انقلاب قاچاق کرمانشاه قاچاقچی اسلحه و مهمات حوادث کرمانشاه اخبار کرمانشاه فیلم عکس اخبار تهران مرد زن مادر پلیس نجات جوان حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محمدی، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درپی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان، تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آنها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آنها گرفته خواهد شد.

کد خبر 6093545

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد