Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیرکل کمیته امداد فارس از امضای تفاهم‌نامه 2 ساله با پارک علم و فناوری استان به‌منظور رونق کسب و کارهای نوین و توسعه اشتغال پایدار مددجویان خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 2 دی‌ماه در جمع خبرنگاران از امضای تفاهم‌نامه‌ای با پارک علم و فناوری استان خبر داد و گفت: این تفاهم به‌منظور رونق کسب و کارهای نوین در حوزه صنایع خلاق و دانش‌بنیان و توسعه اشتغال مددجویان به‌مدت 2 سال به امضا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در شناسایی، جذب، هدایت و حمایت طرح‌های دانش‌بنیان در زمینه‌های گوناگون را از موضوعات تفاهم‌نامه خواند و افزود: این تفاهم‌نامه در راستای اولویت­های استان و در زمینه‌های مختلفی از جمله کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، صنایع غذای - دارویی، فنی و مهندسی و کسب و کار برای اقشار آسیب‌پذیر به امضا طرفین رسیده است.

بذرافشان با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه، گفت: طرفین تفاهم‌نامه متعهد شدند که از ظرفیت یکدیگر جهت توسعه اشتغال پایدار اقشار آسیب‌پذیر بهره گیرند و در راه توسعه کسب و کار شرکت­های خلاق و دانش­بنیان گام بردارند. همچنین زمینه همکاری شرکت‌های پارک را در جهت پشتیبانی از مددجویان مستعد و واجد شرایط در قالب نظام راهبری شغلی فراهم سازند.

مدیرکل کمیته امداد فارس اضافه کرد: طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد تا از ظرفیت‌های شرکت‌های زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان در معرفی و عرضه محصولات و خدمات مددجویان استفاده شده و فرصت‌های شغلی شرکت‌های مذکور متناسب با مهارت مددجویان در اختیار آنان قرار گیرد.

وی در پایان گفت: طبق تفاهم‌نامه مذکور، کمیته امداد متعهد شد تا ظرفیت‌های موجود در امداد را معرفی و مددجویان را از طرح‌های اشتغال‌زا مطلع کند. مطابق ضوابط جهت اجرای طرح‌های اشتغال منابع مالی را تامین و از محصولات تولیدی شرکت‌های مستقر در پارک در رفع نیازهای امداد استفاده کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا سیاست و اقتصاد استان فارس کسب و کار نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از جمع‌آوری زکات غلات در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام خبر داد و گفت: شش میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد زکات کمیته امداد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با برداشت محصولات کشاورزی اقدام به جمع‌آوری زکات غلات کشاورزان استان می‌کنند.

وی با بیان اینکه کار برداشت محصولات کشاورزی شهرستان دهلران آغاز شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از دو میلیارد تومان زکات در شهرستان دهلران جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال مبلغ شش میلیارد تومان زکات فطریه با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی، سازمان زندان‌ها، مؤسسات خیریه، و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع‌آوری، و میان نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 751505

دیگر خبرها

  • خدمات صندوق توسعه فناوری‌های نوین توسعه یافت
  • ◄ حرکت قطار انجمن مهندسی دریایی بر ریل پیشرفت
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی