Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ آغاز عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت GIS امام رضا(ع)، همزمان با سفر وزیر نیرو به استان خراسان رضوی در دهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به زمین زده شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزای برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «رضا ریاحی»، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان اظهار کرد: در سالی که مزین به شعار رونق تولید است، شرکت برق منطقه‌ای خراسان در راستای اهداف دولت و برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر برای احداث و بهره‌برداری از تاسیسات زیربنایی برق که از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه کشور محسوب می‌شود، فعالیت‌های خود را روزبه‌روز گسترش داده و گام‌های بزرگی برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در همین راستا کلنگ آغاز عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت GIS امام رضا(ع) در مشهد با بودجه‌ای بالغ بر 190 میلیارد تومان توسط وزیر نیرو زده شد و قرار است عملیات اجرایی آن تا سال 1401 به پایان برسد.

وی ادامه داد: این پروژه در راستای اجرای طرح پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و در جهت تامین برق مشهد احداث خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر نیرو رضا اردکانیان برق منطقه ای خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری افزود: محور خاش - سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: طول کلی محور خاش - سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب شش قطعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

اکبری با عنوان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد