Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: ‌در برخی از ‌شهرهای ا‌ستان اغتشاشگران با سلاح گرم به سمت نیروهای پلیس تیراندازی می‌کردند. ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ حکیم عبداللهی در نشست بررسی و تحلیل عوامل و دلایل اعتراضات آبان ماه امسال که در دانشگاه شهید چمران برگزار شد با بیان اینکه پلیس هیچ وقت خود را از مردم جدا نکرد و حتی در زمان اعتراضات بزرگ‌ترین سرمایه خود را مردم می‌دانست، اظهار داشت: در 27 شهر استان خوزستان اغتشاشات صورت گرفت که در برخی از این شهرها اغتشاشگران با سلاح گرم به سمت نیروهای ما تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ناجا و سایر نهادهای نظامی و انتظامی به هیچ وجه مخالف اعتراضات مسالمت‌آمیز نبودند، افزود:‌ استفاده از سلاح گرم و تیراندازی، اعتراض نیست‌ و مقابله با چنین موضوعی برای تأمین امنیت مردم وظیفه ماست.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: تامین امینت مردم در نگاه یک پلیس از نان شب واجب‌تر است ولی تامین امینت یک فرآیند جمعی است و باید همه آحاد جامعه در آن مشارکت کنند.

عبداللهی درباره شامگاهی که قرار بود بنزین گران شود، اظهار داشت: چند ساعت قبل از شروع آزادسازی قیمت بنزین، در تمام استان وضعیت آماده‌باش اعلام کردیم و در نخستین مرحله برای تمام پمپ بنزین‌های استان نیروهای حفاظتی مستقر کردیم که مسئولیت بسیار سنگینی بود.

وی با بیان اینکه هیچ‌کس دوست ندارد یک مسئله اجتماعی به امنیتی تبدیل شود، تصریح کرد: در همان ابتدا پیش‌بینی شده بود که استان خوزستان ظرفیت این را دارد که کانون حوادث و اعتراضات شود چرا که حوادث مشابهی در گذشته رخ داده بود و بسترهای زیادی وجود دارد.

رصد لحظه‌به‌لحظه تحرکات دشمن توسط پلیسکشف ‌تعداد زیادی اسلحه از اغتشاشگر‌ان / تزریق پول از سوی برخی شیوخ منطقه برای ایجاد ناامنی در ایران‌دادستان کل کشور در بندرعباس: همه در تامین امنیت وظیفه داریم/ در حوادث اخیر فضای مجازی بستر هدایت اغتشاشات بود

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه شعار ما این است که بزرگ‌ترین سرمایه پلیس سرمایه اجتماعی و مردم هستند، بیان کرد: در استان خوزستان گروه‌های تجزیه‌طلب، تکفیری، منافقان و عوامل مختلف دشمن حضور داشته و فعالیت‌های مخفیانه دارند که این تأمین امنیت مردم را برای ما سخت و دشوار می‌کند.

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس

در حادثه تیراندازی شنبه در حومه سن سن دونی واقع در شمال شرقی پاریس یک نفر کشته و تعدادی دیگر به شدت مجروح شدند.

براساس گزارش الیوم السابع، یک منبع پلیس فرانسه امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حادثه تیراندازی بین جمعه شب تا بامداد شنبه در پارکینگ مرکز فرهنگی در محله سوران در سن سن دونی در شمال شرق پایتخت رخ داد.

پلیس پس از رسیدن به صحنه، چهار مجروح را پیدا کرد که روی زمین پراکنده شده بودند. یک منبع پلیس گفت که یک نفر بلافاصله پس از آن فوت کرد و سه نفر دیگر در وضعیت وخیم به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته یک منبع قضایی، گزارش اولیه حاکی از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر است. تحقیقات در خصوص جنایت قتل عمد و اقدام به قتل عمد توسط یک باند سازمان یافته آغاز و تحقیقات به واحد جنایی پلیس قضایی پاریس محول شده است، اما تا صبح شنبه هیچ بازداشتی صورت نگرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز