Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار با بیان اینکه استان سمنان از جهات زیادی در کشور سرآمد و ممتاز است گفت: کمک خیرین در استان هم در بخش‌های مختلف نسبت به سایر استان‌های کشور بیشتر بوده است.

او با بیان اینکه کار کتابخانه سازی و جلب خیرین در این راه کاری نو و جدید است افزود: نیاز است خدمات شما به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم از این خدمات آگاه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه نزدیکی به خداوند و خدمت درست به مردم نتیجه کسب دانش و کتابخوانی است تصیرح کرد: اسلام دین علم است و هیچ مکتبی به اندازه اسلام از دانش پشتیبانی نکرده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ابراز داشت: تجهیز کتابخانه‌ها امری ضروری بوده و باید راهی هم برای تشویق مردم به کتابخوانی در جامعه فراهم شود.

او با بیان اینکه وضعیت کتابخوانی در جامعه مطلوب نیست افزود: مهمتر از ساخت کتابخانه‌ها و تجهیز آن‌ها ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم است که باید ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: بهترین کتاب قرآن بوده و با انس گرفتن مردم با این کتاب الهی راه بندگی و خدمت درست به روی بندگان گشوده خواهد شد.

حجت الاسلام جلیل طاهریان رئیس انجمن خیرین کتابخانه ساز استان در این دیدار با بیان اینکه در سال جاری ساخت و ترمیم بسیاری از کتابخانه‌های استان توسط این انجمن انجام شده است گفت: تجهیز و بازسازی و ساخت کتابخانه‌های روستا‌های نردین، نامنیک، مومن آباد، خیرآباد، حسن آباد ده سلطان تنها بخشی از خدمات این انجمن در سال جاری بوده است.

او افزود: تا به حال روند جذب خیرین در ساتان در بحث کتابخانه سازی مناسب بوده و هدف ما در حال حاضر تجهیز کتابخانه‌های ساخته شده است.

شاکری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هم با بیان اینکه با تلاش خیرین و نهاد کتابخانه‌های عمومی تنها جایی در استان فاقد کتابخانه عمومی است گفت: در حال حاضر اصلی‌ترین اولویت ما ایجاد کتابخانه عمومی در تنها شهر فاقد کتابخانه یعنی کهن آباد است.

انتهای پیالم / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد بازار نشر اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس

همایش عمره دانشجویی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078009 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند