Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله عباسی اظهار داشت: دولت در لایحه بودجه سال ۹۹ حقوق اقشار مختلف جامعه حقوق‌بگیر را تنها ۱۵ درصد افزایش داده که این با شرایط تورمی کشور تناسب ندارد بنابراین مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون تلفیق ضمن بررسی همه جوانب حتماً برای اصلاح این نقیصه ورود می‌کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس برای تک‌نرخی شدن بنزین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر عنوان کرد: ضمن احترام به تمام نمایندگان، اظهارنظر‌هایی که این روز‌ها توسط برخی در مورد لزوم تغییر در قیمت بنزین مطرح می‌شود غیرکارشناسی است، زیرا مجلس در این مورد تصمیم‌گیرنده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباسی با بیان اینکه سران قوا با علم کامل و بررسی تمام جوانب طرح اصلاح قیمت بنزین را اجرایی کردند تصریح کرد: این طرح به صورت یک بسته اقتصادی کامل و جامع بوده و طبق یک فرمول خاصی طراحی و تدوین شده است بنابراین قاعدتاً هرگونه تغییر در مفاد اجرای آن باید مجدداً توسط سران قوا و با نظر آن‌ها اعمال شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تنها کار و اقدامی که مجلس در مورد سهمیه‌های بنزین می‌تواند انجام دهد را برشمرد و ابراز داشت: مجلس از طریق کمیسیون تلفیق می‌تواند پیشنهاد اعطای سهمیه بنزین در ایام تعطیلات نوروزی، تعطیلات تابستانه و مناسبت‌های دیگر را مطرح کند که در لایحه بودجه سال ۹۹ گنجانده شود.

وی با تأکید بر اینکه حقوق اقشار مختلف جامعه باید بر اساس تورم موجود در کشور افزایش پیدا کند اظهار داشت: کمیسیون تلفیق، مرکز پژوهش‌ها و خود دولت باید در این مورد رایزنی کرده و به یک جمع‌بندی برسند، زیرا به‌طور قطع و یقین افزایش ۱۵ درصدی حقوق‌ها کفاف مخارج سنگین زندگی مردم را در سال آینده نمی‌دهد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی واقعی کردن حقوق و دستمزد کارکنان را یکی از تأکیدات مهم و اولویت‌های اساسی که مجلس به‌دنبال تحقق آن در لایحه بودجه ۹۹ است قلمداد کرد و گفت: اعطای بسته‌های حمایتی و خدمات حمایتی دیگر در کنار افزایش حقوق از ملزوماتی است که باید برای مصوب شدن آن در بودجه ۹۹ تلاش کنیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی استفاده از نظرات کارشناسی مرکز آمار ایران و بانک مرکزی را برای واقعی کردن حقوق و دستمزد‌ها مورد تأکید قرار داد و افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و تنگنا‌های مالی که تاکنون شاهد آن در کشور بودیم لازم است از اقشار آسیب‌پذیر و دهک‌های پایین بیشتر از این‌ها حمایت شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تورم لایحه بودجه تک نرخی شدن بنزین حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به منابع را تصویب کردند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران