Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@15:56:33 GMT

ترجمه های خود را بدون دردسر انجام دهید

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۸۱۳۷

ترجمه های خود را بدون دردسر انجام دهید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، زمانی را در گذشته ای نه چندان دور به یاد بیاوریم که برای ترجمه‌ی یک متن تخصصی باید به مراکز ترجمه حضوری مراجعه می‌کردیم و اگر احتمالاً در شهر دور افتاده ای دانشجو بودیم که مرکز ترجمه‌ای در آنجا وجود نداشت و یا نیاز به خدمات ترجمه فوری داشتیم مشکلات دو چندان می‌شد.

امروزه نه تنها دیگر نیاز به مراجعه حضوری برای انجام ترجمه‌هایمان نداریم بلکه از بین ارائه دهندگان خدمات ترجمه به صورت آنلاین، آنهایی را انتخاب می‌کنیم که سریع‌ترین فرایند سفارشگیری و انجام ترجمه را داشته باشند بنابراین واضح است که زمان، اهمیتش برایمان چند برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه کارهای مدرن برای جلوگیری ازاتلاف وقت شما

گروه ترجمه آنلاین ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی به صورت کاملاً آنلاین می‌باشد. راهکار ما برای کاهش زمان ثبت سفارش به کارگیری فرایندهای کاملاً نرم افزاری به جای اپراتورهای انسانی است.

برای مثال در هنگام ثبت سفارش، در حالت معمولاً فایل شما می‌بایست توسط یک اپراتور بررسی، تعداد کلمات آن شمارش و قیمت گذاری شود که با توجه به تعداد سفارش‌های موجود در صف بررسی ممکن است حتی تا یک روز زمان نیاز داشته باشد اما در حال حاضر ما به طورکاملا اتوماتیک، کلمات موجود در فایل شما را شمارش و قیمت گذاری کرده و آن را برای مترجم ارسال می‌کنیم. کل این فرایند در کمتر از یک دقیقه انجام می‌گردد.

پس از انجام ترجمه توسط تیم ترجمه، فایل نهایی می‌بایست برای تیم ناظرین ارسال شود تا توسط آنها بررسی شده و برای کارفرما ارسال گردد. اما از آنجا که در حوزه متون تخصصی یک فرد نمی‌تواند تمام حوزه‌ها را بازبینی کند و در هر زمینه‌ی تخصصی ای نیاز به فرد مسلط به آن حوزه جهت بازبینی می‌باشد، در این مرحله نیز زمان زیادی توسط اپراتورها برای بررسی اینکه چه کسی می‌بایست این فایل تازه رسیده را بازبینی کند نیاز بود اما اکنون این فرایند هم با کمک راهکاری‌های نرم افزاری در کمتر از یک دقیقه به یک استاد بازبینی کننده اختصاص داده می‌شود.

در چه زمینه‌هایی می‌توان به طور آنلاین سفارش خدمات ترجمه ثبت کرد:

در وب سایت گروه ترجمه آنلاین در تمام حوزه‌های ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. البته سفارش‌ها منوط به زبان انگلیسی نمی‌باشد و در تمام زبان‌ها قابل ارائه است.

قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌گردد:

آیا تعرفه‌ها گران‌تر از مراکز ترجمه و دارالترجمه‌هایی است که به صورت حضوری خدمات ارائه می‌دهند؟ خیر به هیچ وجه. از آنجا که توانسته ایم با حرفه ای ترین مترجم‌ها به صورت دورکاری همکاری داشته باشیم و همچنین بسیاری از فرایندهایی که می‌بایست به دست اپراتورهای انسانی انجام شود را حذف کنیم، توانسته ایم تا حد چشم گیری قیمت ترجمه را کاهش دهیم.

قیمت‌های ترجمه بر اساس نیاز و حجم سفارش شما محاسبه خواهد شد. برای مثال هنگام سفارش می‌توانید سرعت تحویل کار را از بین حالت‌های عادی یا فوری انتخاب کنید. اگر حالت فوری انتخاب شود فایل شما سه برابر سریع‌تر به دست شما خواهد رسید اما هزینه تقریباً ۷۰ درصد بیشتر خواهد شد به عبارتی کمتر از دو برابر خواهد شد.

و یا از لحاظ کیفی هنگام ثبت سفارش می‌توانید از بین پلن های برنزی، نقره‌ای و طلایی حالت دلخواه را انتخاب کنید که در فرضا حالت طلایی قیمت بیشتری خواهد داشت.

چگونه به طور آنلاین سفارش ثبت کنیم:

بدین منظور پس از ورود به وب سایت گروه ترجمه آنلاین از بخش ارسال سفارش فایل خود را از کامپیوترتان انتخاب کرده و دکمه ثبت سفارش جدید را فشار دهید. البته قبل از آن می‌بایست در سایت عضو شوید که فرایند سختی نیست.

پس از آن فایل شما فوراً قیمت گذاری شده و پرداخت برای آن فعال می‌شود که در صورت پرداخت توسط شما ترجمه فوراً شروع می‌شود. اگر حجم سفارش شما کمی زیاد می‌باشد می‌توانید پرداخت را به چند بخش تقسیم کرده و مرحله به مرحله پرداخت کنید.

کیفیت ترجمه‌ها چگونه است:

تمام ترجمه‌ها توسط اساتید و مترجمین کارآزموده یک بار بازبینی می‌شوند و سپس برای شما ارسال می‌گردند. پس از این فرایند اگر احساس کنید فایل شما نیاز به اصلاحیه یا ترجمه مجدد دارد به مدت ۱۴ روز به طور رایگان آن را برای شما انجام خواهیم داد.

از طرفی تمام مترجمینی که در گروه ترجمه آنلاین مشغول به فعالیت هستند یک بار از یک آزمون بسیار سخت عبور کرده اند تا سحط دانشی فنی آن‌ها به ما ثابت شود.

به دلایل فوق می‌توانیم بگوییم کیفیت ترجمه‌ها را تضمین می‌کنیم.

تماس و مشاوره:

در صورتی که هر گونه سوالی در این زمینه دارید یا اگر نیاز به مشاوره دارید کافیست عبارت گروه ترجمه آنلاین را در گوگل جستجو کرده، وارد وب سایت ما شوید و با کمک اطلاعات تماس قید شده در آنجا با ما تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4806216

منبع: مهر

کلیدواژه: ترجمه سفارش آنلاین نرم افزار جدید گروه خودروسازی سایپا دوره اموزشی برگزاری دوره آموزشی ایران کیش همراه اول کارتخوان رمز یکبار مصرف رادیو بین المللی چین فضای آموزشی سایپا سیستم گرمایشی حمل و نقل اینترنت اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است

مهدی یوسف خانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از ثبات قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵۲ هزار تومان و مرغ گرم در خرده فروشی حداکثر ۸۰ هزار تومان است که بر این اساس کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

او قیمت کنونی هر کیلو ران مرغ با کمر کامل را ۵۲ هزار تومان، ران مرغ بدون کمر ۸۰ هزار تومان، سینه ۱۵۰ هزار تومان و فیله مرغ را ۱۸۰ هزار تومان اعلام کرد.

یوسف خانی از توزیع روزانه ۱۱۰۰ تن مرغ در تهران خبر داد و گفت: با احتساب سرانه مصرف، نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه ماهانه کمتر از ۲۰۰ هزار تن مرغ گرم مورد نیاز کشور است، گفت: برآوردها حاکی از آن است که تا پایان اردیبهشت قیمت نوسانی ندارد، اما طبق روال همه ساله تا اواخر این ماه نرخ مصوب جدید اعلام‌ می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است