Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» اولین ساخته سینمایی کریم لک‌زاده که پیش از این قرار بود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد، به دلیل دیر آغاز شدن زمان فیلمبرداری، شرایط جوی آب و هوای استان گیلان و باقی ماندن فیلمبرداری لوکیشن‌های کشور ارمنستان، به این رویداد نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند تولید این فیلم سینمایی در استان گیلان همچنان ادامه خواهد داشت.

در این فیلم سینمایی که تهیه کنندگی آن بر عهده محمدرضا شفیعی است، علاوه بر پگاه آهنگرانی و پدرام شریفی بازیگرانی چون سونیا سنجری، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی، محمد رضاپور مقدم، زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی و میثم دامن زه به ایفای نقش می‌پردازند.

«شیرجه بزرگ» که فیلمی جاده‌ای است، در لوکیشن‌های شهر تهران، گیلان و کشور ارمنستان فیلمبرداری خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم‌ سینمایی آمده است: مَرد و مریم برای یافتن گمشده شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده‌ها می‌شوند.

سایر عوامل «شیرجه بزرگ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، دستیار اول کارگردان: مقداد محمدی نژاد، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر، مدیرصدابرداری:هادی معنوی پور، مدیرتدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس:کریم لک زاده، طراح گریم: کریم لک زاده، تدوین: پویان شعله ور، عکاس: محمد حسن زاده، مشاوره رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فجر فیلم سینمایی کریم لک زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» میزگرد تخصصی مهر گیلان با تیتر «مجلس رکن مردم سالاری / ‏انتخابات کنکور سیاسی رای اولی ها‬ است» با قلم محدثه فردی عنوان دوم این جشنواره را از آن خود کرد.

کد خبر 6092326

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام