Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@08:23:45 GMT

خیرین ۸۰مدرسه در بم ساختند

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۹۶۱۰

خیرین ۸۰مدرسه در بم ساختند

سید محمد واعظی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خیرین برای رفع کمبود فضاهای آموزشی و پرورشی همیشه پیشگام بوده اند و تلاش کرده اند تا بهترین پروژه‌ها و فضاهای آموزشی استاندارد در اختیار دانش آموزان استان کرمان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: عملکرد مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بم قابل تقدیر است و رشد خوبی در جذب مشارکت‌های خیرین مدرسه ساز داشته اند و این خیرین بهترین افراد برای جلب اعتماد خیرین جدیدجهت مشارکت در مدرسه سازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی نژاد تصریح کرد: یکی از سیاست‌های سازمان نوسازی مدارس کشور بحث ایمن سازی مدارس است،البته نتوانستیم همه مدارس استان را پوشش دهیم و با ورود خیرین در بخش ایمن سازی مدارس تا کنون خدمات ارزنده‌ای ارایه داده شد.

وی اضافه کرد : درصورتی که هر خیری هزینه  ۳۰درصد از ساخت یک مدرسه را متقبل شود ۷۰درصد مابقی توسط دولت پرداخت خواهد شد.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان کرمان استاندارد دانش آموزان مدرسه خیرین قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد