Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، امروز با حضور در خانه جوان، با جمعی از دبیران سازمان های مردم نهاد استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر رسول منعم همانند سه شنبه های هر هفته، این هفته نیز به خانه جوانان قم رفت و با دبیران سازمان های مردم نهاد استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که رمضانی معاون فرهنگی و امور جوانان استان نیز حضور داشت، مباحث مربوط به حوزه جوانان بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر منعم در این دیدار با تاکید بر اهمیت بهره گیری از ظرفیت های جوانان در حوزه های مختلف گفت: سازمان های مردم نهاد جایگاه ویژه ای در امر گسترش کارها و برنامه ها دارند و باید کوشید تا همه حوزه ها از ظرفیت آنها استفاده کنند.

وی گفت: استاندار قم به عنوان عالی ترین مدیر اجرایی استان، اهتمام ویژه و تاکید بسیاری بر بهره گیری از ظرفیت جوانان دارند که باید سازمان های مردم نهاد در این زمینه تلاش کرده و بکوشند تا ارتباط خود را با دستگاه ها بیشتر کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: در استان قم سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف در حال فعالیت هستند که این امر نیز یک ظرفیت است و باید روز به روز در توسعه آنها و انجام کارهای کیفی کوشید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم قم مدیرکل ورزش و جوانان معاون ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا