Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیوزلند یا زلاندنو از جمله کشورهای محبوب در خصوص تحصیل برای دانشجویان خارجی است و توانسته رتبه ۱۳ در سرتاسر جهان در خصوص تحصیلات را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سفیران سروش، استانداردهای نظام آموزشی بالا و سیستم معتبر آموزش بین‌المللی در مراکز آموزشی از سایر مزیت‌های تحصیل و اعزام دانشجو به نیوزلند می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختار سیستم آموزشی در کشور نیوزلند از سن ۶ سالگی آغاز می‌گردد و به میزان ۱۳ سال تحصیلات پیش‌دانشگاهی طول می‌انجامد. دانشجویان در سال ۱۱ تحصیل باید دوره‌های تخصصی را سپری نمایند که پس از ۳ سال دوره دبیرستان مدارک مورد نیاز در خصوص ورود به مراکز آموزشی عالی را اخذ کنند. ساختار دوره‌های آموزشی در کشور نیوزلند همانند سایر کشورهای جهان می‌باشد. پذیرش دانشگاه‌های نیوزلند در ماه‌های نوامبر و مارس می‌باشد و دانشجویان می‌بایست در خصوص تحصیل در هر مقطع مدرک زبان مورد نیاز را ارائه دهند. حداقل مدرک موردنیاز زبان برای تحصیل در مقطع لیسانس آیلتس ۶ و برای مقطع فوق‌لیسانس آیلتس ۶.۵ است. از دیگر موارد مهم در خصوص تحصیل و اعزام دانشجو به نیوزلند هزینه‌های تحصیل است که در خصوص هر رشته تحصیلی و مقطع نیز متغیر می‌باشد. میزان هزینه‌های تحصیل بدین‌صورت است:

ازجمله مواردی که در خصوص تحصیل و اعزام دانشجو به نیوزلند حائز اهمیت می‌باشد پرداخت شهریه دانشگاه می‌باشد که دانشجویان می‌بایست هزینه‌های تحصیل خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب دانشگاه نیز پرداخت نمایند. مجوز کار حین تحصیل به مدت ۲۰ ساعت در هفته از سایر پوئن‌های مثبت در خصوص تحصیل دانشجویان خارجی می‌باشد. از سایر دانشگاه‌های مطرح این کشور عبارتنداز:

دانشگاه اوکلند دانشگاه اوتاگو دانشگاه کانتربری

تحصیل در شاخه‌های پزشکی نظیر رشته‌های دندانپزشکی و داروسازی و پرستاری از سایر مواردی می‌باشد که سالانه بیشترین میزان استقبال را از سوی دانشجویان خارجی دارد. از سایر امتیازاتی که در خصوص تحصیل در این رشته توانسته جذابیت را نیز دوچندان نماید، تحصیل به زبان انگلیسی و سطح استاندارد بالای زندگی است. در باب تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند می‌توان به ۸ دانشگاه معروف این کشور اشاره داشت که طول دوره تحصیلی این رشته‌های به میزان ۶ سال می‌باشد. ساختار تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند بدین‌صورت می‌باشد که اشخاص متقاضی می‌بایست در سال اول دوره‌های علوم پزشکی پایه را سپری کنند و در از سال دوم الی سال پنجم موارد تخصصی نظیر دندانپزشکی و بیمار، علوم زیست پزشکی و جامعه را سپری کنند. در سال آخر دانشجویان می‌بایست دوره‌های کارآموزی را در بیمارستان‌های این کشور تحت عنوان انترن سپری نمایند. از سایر شرایط تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند سن افراد متقاضی می‌باشد. اشخاص متقاضی می‌بایست از سن بالای ۱۸ سال برخوردار باشند و ملزم به ارائه مدرک دیپلم متوسط یا پیش‌دانشگاهی می‌باشند. ارائه گواهی دال بر دانش زبان انگلیسی از سایر موارد در خصوص تحصیل دندانپزشکی در کشور نیوزلند می‌باشد که این مدارک عبارتنداز:

شهریه تحصیل در رشته دندانپزشکی بسته به دانشگاه دارد. هزینه تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند در مقطع کارشناسی به میزان ۷۲.۵۹۲ دلار نیوزلند در سال و مقطع کارشناسی ارشد به میزان ۴۶.۷۸۷ دلار نیوزلند در سال می‌باشد. در حال حاضر، ۸ دانشگاه نیوزلندی به ارائه برنامه‌های آموزش دندانپزشکی در ۳ مقطع لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا می‌پردازند که این دانشگاه‌ها عبارتنداز:

دانشگاه آوکلند دانشگاه اوتاگو دانشگاه کانتربری دانشگاه ویکتوریای ولینگتون دانشگاه وایکاتو دانشگاه ماسی دانشگاه لینکلن دانشگاه فناوری آوکلند

مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد داروسازی شامل صرف وقت در آزمایشگاه‌ها، تحقیق و یادگیری در مورد شیمی مورداستفاده در تولید دارو است. برخی از دوره‌های تحت پوشش این دوره شامل: داروسازی، شیمی دارویی، فارماکوگنوزی و تمرین داروسازی است. تمایل به تحصیل داروسازی در نیوزلند از دیگر موارد حائز اهمیت دانشجویان در خصوص اعزام می‌باشد. اشخاص متقاضی می‌بایست در ابتدا دروس بهداشت را در دانشگاه اوتاگو تکمیل نمایند که افراد متقاضی می‌بایست حداقل بیش از نیمی مقالات توصیف‌ شده را برای دانشگاه اوتاگو سپری کرده باشند. هزینه‌های تحصیل داروسازی در نیوزلند، سالانه به میزان ۱۴.۰۰۰ دلار نیوزلند می‌باشد. ارائه مدرک زبان انگلیسی در سطح آیلتس ۶.۵ از سایر اهم موارد در خصوص تحصیل داروسازی در کشور نیوزلند می‌باشد. فرصت‌های شغلی فراوان در نیوزلند در خصوص کار حین تحصیل برای این رشته از دیگر موارد مثبت در خصوص تحصیل داروسازی می‌باشد. یکی دیگر از مواردی که توانسته تحصیل داروسازی در نیوزلند را از جذابیت بیشتری برخوردار نمایند، هزینه مقرون‌به‌صرفه تحصیلات در نیوزلند نسبت به کشور استرالیا به‌خودی‌خود باعث تقاضای بالای تحصیلات از این کشور نیز شده است. در نیوزلند یا زلاندنو در دانشگاه‌های زیر، مقطع تحصیلی کارشناسی در صورت داشتن مدارک مورد نیاز پس از ثبت‌نام ارائه می‌گردد. این دانشگاه عبارتند از:

دانشگاه اوتاکو نیوزلند

 دانشگاه اوکلند

دانشگاه ماسایی (واقع در پالمرستون شمالی)

مدارک این دانشگاه‌ها از معتبر و معروف‌ترین مدارک داروسازی در نیوزلند هستند. معمولاً شانس اخذ پذیرش برای دانشجویان خارجی در رشته داروسازی از دانشگاه ماسایی نیز بیشتر می‌باشد. این دانشگاه از نظر تعداد دومین دانشگاه بزرگ نیوزلند است. متقاضیان تحصیل و اعزام دانشجو به نیوزلند و اقصی نقاط دنیا می‌توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این باب نیز در ارتباط باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تحصیل در خارج نیوزلند اعزام دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با برپایی تجمع خودجوش از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز یکشنبه، نهم اردیبهشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در تجمعی خودجوش حمایت خود را از دانشجویان معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان تجمع کننده برخورد با تجمع‌های انسان دوستانه و مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و این نوع برخورد را نقض حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای مدعی دموکراسی دانستند.

دانشجویان در این تجمع با شعار دادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم اعلام کردند.

کد خبر 748894

دیگر خبرها

  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق از تحصیل کرد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • خیزش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی ظرفیت جهانی شدن دارد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست