Web Analytics Made Easy - Statcounter

هروی گفت: به مناسبت هفته ایمنی و بلایای طبیعی از طرح مراکز اسکان در زمان بحران در شهرستان آق قلا در روز چهارشنبه(۴ دی) رونمایی می شود.

«محمدعلی هروی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: برنامه های متنوعی را در خصوص هفته ایمنی و بلایای طبیعی در سطح استان دنبال می کنیم و امروز آموزش احیاء بیماران قلبی و ریوی به صورت عمومی در محل پارک لاله شهرستان بندرگز به مناسب این هفته برگزار شد که نیروهای امدادی این آموزش را با حضور مردم به شکل مهارتی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: بحث مهارت برای همه مردم حائز اهمیت است و در تمامی شهرستان ها آموزش احیای بیمار قلبی و ریوی را دنبال خواهیم کرد که ابتدا این طرح برای داوطلبان هلال احمر در نظر گرفته شده است.

 

هروی متذکر شد: اجرای مانور آوار برداری در شهرستان آق قلا یکی دیگر از برنامه های هفته ایمنی و بلایای طبیعی است و همچنین از طرح مراکز اسکان در زمان بحران رونمایی خواهیم کرد که در این طرح 10 مرکز را مشخص کردیم و امکانات لازم در زمان بحران در این مراکز دیده شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: سازماندهی تشکل های مردمی و نشست تخصصی نجاتگران در راستای کاهش بلایایی طبیعی و آموزش ایمنی در برابر زلزله در نهادها و دستگاه های مختلف از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه در راستای نهادینه شدن آموزش در مهد کودک ها نیز مانور زلزله برگزار خواهد شد، گفت: ارتقاء آمادگی جامعه را دنبال می کنیم تا پناهگیری درست را در زمان بحران داشته باشند و افراد از شتاب زدگی در هنگام حوادث خودداری کنند.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما شب یلدا کانون های مساجد طرح ملی فهما هروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد

غلامرضا اسمعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای حفاظت از منابع آب شهرستان و رساندن امانت به دست نسل آینده یک حلقه چاه که به صورت غیر مجاز در منطقه گردشگری روستای خاییز شهرستان تنگستان حفاری شده بود با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان و ضابطین قضائی پلمب و مسلوب المنفعه شد.

دادستان شهرستان تنگستان تصریح کرد: با افراد سود جو و منفعت طلبی که به دنبال تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال هستند برخورد جدی و نسبت به رفع تصرف از آنها اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 6099575

دیگر خبرها

  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • ساختمان سازی، بیشترین حوادث کار را در لرستان دارد
  • درخواست«میقاتی»برای تشدیدفشار جهانی ضداسرائیل برای پذیرش صلح حماس
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • درمان معجزه‌آسای حساسیت فصلی با عطر طبیعی
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم