Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان بعدازظهر سه شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در نائین ضمن اشاره به قابلیت‌های سرمایه گذاری این شهرستان اظهار کرد: امروز شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت مجتمع خدمات رفاهی بین راهی جدید در مسیر کمربندی جدید نائین در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع با اعیانی پنج هزار مترمربع با پیش بینی سرمایه گذاری بخش خصوصی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی صلواتی با بیان اینکه با بهره برداری از این مجتمع خدمات مختلفی از جمله جایگاه سوخت، رستوران، فروشگاه، نمازخانه و سرویس بهداشتی به مردم ارائه خواهد شد، اضافه کرد: پیش بینی می‌شود این مجتمع تا سال آینده به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۳۰ نفر را فراهم کند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از خدمات‌رسانی ۴۹ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان به مسافران خبر داد و گفت: استان اصفهان از لحاظ تعداد مجتمع‌ها، رتبه اول را در کشور دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۳۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی نیز در حال احداث است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری حداقل ۳ مجتمع دیگر به بهره‌برداری برسد.

صلواتی گفت: یکی از اهداف اصلی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: یکی از عوامل اصلی تصادفات جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کویری خستگی و خواب آلودگی است و مجتمع‌های خدماتی رفاهی می‌توانند نقش مهمی در کاهش این تصادفات ایفا کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مجتمع‌های خدماتی رفاهی در راه‌های اصلی استان به نحوی است که رانندگان می‌توانند در فواصل رانندگی استراحت مناسبی د و استاندارد و حداقل ۱۰ دقیقه را را در این مجتمع‌ها داشته باشند.

به گزارش مهر، در ادامه فرماندار نائین با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فعال در سطح شهرستان نائین وجود دارد، گفت: در مجموع در سطح شهرستان سه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دیگر نیز در حال احداث است.

فرماندار نائین با تاکید اینکه شهرستان نائین وسیع‌ترین شهرستان استان است گفت: نائین، ۲۱ درصد از وسعت استان را در بر می‌گیرد و با داشتن ۱۴۰۰ کیلومتر راه، ۱۰ درصد راه‌های استان را نیز به خود اختصاص داده است.

نصرتی با اشاره به اقدامات قابل توجه و قابل تقدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در این شهرستان اضافه کرد: در حال حاضر پروژه‌های لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم جاده اصفهان به نائین به طول ۲۰ کیلومتر با هزینه‌ای افزون بر ۵۰ میلیارد ریال و روکش آسفالت بازیافتی جاده ارستان به نائین به طول ۳۵ کیلومتر با هزینه‌ای افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال جاری به پایان برسد.

وی افزود: نصب سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهرستان نائین با هزینه‌ای افزون بر ۴۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های شاخص شهرستان در حوزه راهداری است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار نائین ادامه داد: احداث و تکمیل روشنایی راه‌های شهرستان در چهار نقطه گردنه ملااحمد، روبروی روستای نیستانک، روستای علی آباد و شهر بافران با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال نیز در حال انجام بوده که این پروژه نیز امیدواریم تا پایان سال مالی جاری به پایان برسد.

وی افزود: با اعتباری حدود ۲۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت سرد جاده‌های روستایی نائین به طول مجموع ۱۰۰ کیلومتر در مسیرهای سهیل سپرو، چوپانان هفتومان، فیض آباد و بنوید نیز در حال انجام است که پس از بهبود شرایط جوی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

نصرتی با اشاره به ایام روز راهدار تصریح کرد: با وجود کاهش اعتبارات راهداری در سال جاری خوشبختانه اقدامات بسیار مؤثر و خوبی در حوزه راه‌های شهرستان نائین صورت گرفته که شایسته تقدیر است.

کد خبر 4806469

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجتمع رفاهی شهر اصفهان بوشهر ایلام تعطیلی مدارس آلودگی هوا شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین شب یلدا بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز استانداری تهران یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرک مسکونی آذرشهر برای استفاده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب ۵ شهرک مسکونی در استان آذربایجان شرقی در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت:علاوه بر تصویب این ۵ شهرک مسکونی دو هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته می‌شود. 

همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی یک باب خانه مقاوم سازی روستایی در روستای قاضی جهان افتتاح شد. 

همچنین معاون وزیر راره و شهرسازی در سفر به شهر تیمورلو مشکلات الحاق به محدوده اراضی مدنظر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهررا بررسی کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد