Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@04:58:11 GMT

منطقه ۱۳ به دومین پد بالگرد مجهز شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۳۸۶۰

منطقه ۱۳ به دومین پد بالگرد مجهز شد

امتداد :دومین پد اضطراری بالگرد به منظور ارائه خدمات به شهروندان در مواقع بحران و امداد رسانی سریع هوایی در محدوده ناحیه چهار منطقه۱۳ جنب پارکینگ اتوبوس های بی آر تی واقع در سرخه حصار احداث شد .

امتداد :دومین پد اضطراری بالگرد به منظور ارائه خدمات به شهروندان در مواقع بحران و امداد رسانی سریع هوایی در محدوده ناحیه چهار منطقه۱۳ جنب پارکینگ اتوبوس های بی آر تی واقع در سرخه حصار احداث شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه با توجه به نیاز بعضی ماموریت ها در موارد حوادث و بلایا به بالگرد و نیاز به مناطق ایمن برای فرود ، ضمن مکان یابی مناسب ، محدوده سرخه حصار در ناحیه چهار به دومین پد بالگرد مجهز شد افزود: این پد بالگرد با مساحت ۹۰۰ متر مربع و قطر ۲۵ متر و حاشیه امن ۵ هزار متر مربع ایجاد و آماده بهره برداری است.

وی هدف از ساخت این پدها را ایجاد نقاط ایمن برای فرود هلی برد اورژانس هوایی و سایر نهاد های امدادی در شرق تهران و انتقال مصدومان حوادث به بیمارستان برشمرد و اظهار داشت: با توجه به نبود پد بالگرد و ضرورت ایجاد آن در شرق تهران ، راه اندازی دومین پد ، کمک زیادی به ارتقا سطح کیفی خدمات به شهروندان در مواقع بحران می نماید .

گفتنی است ، چندی پیش اولین پد بالگرد مطابق با استاندارد های لازم در محدوده دو کوهه ایجاد شد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند.    وی افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد.    مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده