Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   حجت الاسلام ابوالقاسم قادری رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: طی مراسمی ۹۰ نفر از خادمین خواهر افتخاری امامزاده خواجه ابو رضا (ع) این شهرستان طی کاروانی به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

او افزود: این اقدام در راستای تشویق و قدر دانی از زحمات این خادمین در اجرای برنامه‌های مناسبتی ایام سال بقاع متبرکه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری با اشاره به خدمت گذاری بیش از ۵۰۰ خادم به صورت افتخاری در امور فرهنگی و اجرایی اماکن متبرکه این شهرستان تصریح کرد: کلیه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مناسبت‌های ملی و اجرای برنامه‌های سازمانی اوقاف طی ایام سال در اماکن متبرکه به همت این خادمین اجرا و برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: در شهرستان زرند ۱۶ امامزاده واجب التعظیم و ۱۳ بقعه متبرکه وجود دارد که وجود با سعادت این بزرگواران مایه خیر و مباهات مردم این شهرستان می‌باشد.

رییس اداره اوقاف زند با بیان اینکه وجود با سعادت امامزادگان عظیم الشان به عنوان قطب برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، مورد توجه مردم هستند. گفت:آستان امامزاده عبدالله (ع) معروف به امامزاده خواجه ابو رضا یکی از امامزادگان شاخص شهرستان است که هر ساله برنامه‌های ملی و مذهبی در این مکان مورد توجه مردم و هیئت‌های مذهبی قرار دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

 

دیگر خبرها

  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار