Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: برای تاثیرگذاری در حوزه مباحث اجتماعی و فرهنگی نیارمند مطالعات دقیق علمی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن جعفری در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان که در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای تاثیرگذاری در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی باید مطالعات علمی انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر لزوم حل مشکلات شهرستان زاوه افزود: وزارت کشور طی ابلاغیه‌ای زاوه را به عنوان یک شهرستان محروم معرفی کرده است تا به صورت پایلوت، طرح‌های توسعه‌ای در این شهرستان اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: شهرستان زاوه به دلیل محرومیت در برخی از شاخص های توسعه ای، در دستور کار رسیدگی برای حل مشکلات قرار دارد و دستگاه های اجرایی هم باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

جعفری با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های مردمی باید شناسایی و برای توسعه این شهرستان به کار گرفته شود، خاطرنشان کرد: با یک هدف‌گذاری مشخص، باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا این ظرفیت‌های مردمی برای توسعه شهرستان زاوه نقش‌آفرینی کنند.

وی عنوان کرد: ردیف اعتباری ویژه ای برای توسعه و محرومیت‌زدایی زاوه پیش‌بینی شده‌ است، در این راستا انتظار داریم که سایر دستگاه‌ها توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند و برای رصد مشکلات به صورت میدانی حضور پیدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: اینکه یک شهرستان سوله ورزشی نداشته باشد، غیرقابل قبول است؛ این آمادگی را داریم که با مشارکت خیرین برای ساخت سوله چند منظوره همکاری کنیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در بخشی از این جلسه اظهار کرد: حضور بانوان در پست‌های مدیریتی دستگاه‌های اجرایی و کارآفرینی بانوان را به عنوان دو ماموریت ویژه استاندار خراسان رضوی و معاونت هماهنگی سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در دستور کار قرار داده ایم.

 بی‌بی طاهره طهماسبی از شناسایی 717 بانوی کارآفرین در استان خبر داد و افزود: طبق مصوبه هیئت دولت باید تا پایان سال 1400 باید 30 درصد از پست‌های مدیریتی در اختیار بانوان قرار گیرد.

گفتنی است؛ ارائه طرح ارتقاء سواد سلامت و خود مراقبتی بانوان 15 تا 50 ساله در شهرستان زاوه، بررسی وضعیت منطقه حاد و بحرانی این شهرستان، تصویب شیوه‌‌ نامه پیشنهادی بسته‌بندی شیرخام شناسنامه‌دار و ارائه نتایج عملکرد پنج پروژه ارتقاء سلامت و هشت محصول کشاورزی، دستورکارهای این کارگروه بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی خراسان رضوی سلامت کشاورزی معاون سیاسی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی

فرماندار شهرستان گرمی از تخصیص اعتبارات لازم در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسین مولایی در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جزو اولویت‌های اول در شهرستان گرمی است و در سال‌های اخیر اعتبارات قابل توجهی را به این حوزه تخصیص داده‌ایم.

حسین مولایی افزود: امسال نیز در چند حوزه از جمله کاوش محوطه دیگه‌ور، برگزاری جشنواره‌ها و معرفی قابلیت‌ها، آموزش صنایع‌دستی، موزه گرمی و جاده‌های گردشگری اعتبارات لازم را برای حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص می‌دهیم.

دریاچه گیلارلو ظرفیت مهمی برای گردشگری شهرستان گرمی است

در ادامه این نشست حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: دریاچه گیلارلو در شهرستان گرمی ظرفیت مهمی برای گردشگری این منطقه است و با همکاری فرمانداری شهرستان و سایر نهادهای مرتبط می‌بایست یک جشنواره برای این منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند و لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین لازم است برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه تپه دیگه‌ور نیز از اعتبارات شهرستانی اختصاص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

کد خبر 750878

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان