Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ملت ایران درطول تاریخ نشان داد درمقابل کمبودها و تنگناها تسلیم نمی‌شود. ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: ملت ما در دوران دفاع مقدس و باتوجه به کمبودها و تنگناها نشان دادند که تحت هر شرایطی پای نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایستاده و دربرابر دشمنی و توطئه دشمن همواره بصیر و هوشیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین می‌طلبد مسئولان کشور علاوه بر برنامه‌ریزی مدون و اجرایی برای بهبود روحیه امید و انگیزه در بین اقشار جامعه، با کار و تلاش شبانه‌روزی در راستای توسعه پایدار کشور و اعتلای نظام اسلامی ایران حرکت کنند.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: در این راستا، مسئولان کشور باید گسترش عدالت اجتماعی با توزیع عادلانه منابع در نقاط مختلف کشور از یک‌سو و بهره‌گیری از مدیران و نیروهای پاک‌دست توانا وکارآمد، کاردان از سوی دیگر مورد توجه و در دستور کار قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ کارآفرینی، جلوگیری از هرگونه روحیه اشرافی‌گری و پرهیز از اسراف و در مقابل بهره‌گیری از فرهنگ ساده‌زیستی و قناعتو مهمتر از همه حمایت از تولیدات داخلی و حرکت در مسیر اقتصادمقاومتی از جمله مهمترین راهبردهای اجرایی مشکلات امروز کشور است که باید مسئولان اجرایی برای آنها برنامه داشته باشند. 

وی ادامه داد: باید توجه داشت تحقق تدابیر و منویات رهیبرمعظم انقلاب اسلامی با شعار و دستورالعمل اجرایی نمی‌شود بلکه برای این مهم و رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی باید کار و تلاش شبانه‌روز را سرلوحه کارها قرار دهیم که دراین راستا، برای توسعه همه‌جانبه کشور و افزایش اعتماد عمومی، باید همه نهادی اجرایی کشور و مراکز پولی و مالی از جمله بانک‌ها در مسیر سرمایه‌گذاری‌های توجیه‌پذیر و حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برنامه‌های مدون عملیاتی ارائه و اجرا کنند.

سمنان| حمایت از فعالان اقتصادی در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیردتکمیل پروژ‌ه‌های اقتصادی استان گیلان 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز داردادامه یک داستان تکراری و تلخ؛ مدیران باز هم به پنجره واحد اقتصادی کرمان نیامدند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: مردم همیشه درصحنه مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور باشکوه و همراه با آگاهی و بصیرت در انتخابات قطعا یک بار دیگر توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و حمایت قاطع خود از انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارند، بنابراین مردم باید با آگاهی و شناخت کامل از نامزدهای انتخاباتی رای خود را در صندوق انداخته و نمایندگان خود را برگزینند.

وی ادامه داد: داوطلبان انتخابات مجلس باید لیاقت، کاردانی، اخلاق‌مداری و آگاهی لازم را نسبت به امور کشور و عرصه بین‌المللی داشته باشند،دراین راستا البته قانون ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات برای ورود افراد کاردان و با کفایت در این عرصه نیازمند اصلاحات کارشناسانه و دقیقی است که در دوره‌های بعدباید به این مسئله مهم توجه داشت.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: ساز و کار و وظیفه اصلی مجلس و نمایندگان موضوعی معین و معرف برای عموم مردم است، بنابراین داوطلبان انتخاباتی نباید با دروغ‌پردازی و وعده‌های بی‌اساس اذهان عمومی را مشوش کنند و مردم نیز باید نسبت به این مهم هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات نباید به میدان تخریب، توهین و تهمت افراد به یکدیگر تبدیل شود، تاکید کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات باید اخلاق و رفتار انتخاباتی را رعایت کرده و تبلیغات خود را بر اساس شئونات اسلامی و انقلابی انجام داده و از تخریب پرهیز کنند.

انتهای پیام/711/ ت

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا