Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: براساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، طی امشب و فردا احتمال وقوع طوفان در برخی شهرهای آذربایجان غربی وجود دارد.

امیرعباس جعفری مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، طی امشب و فردا احتمال وقوع طوفان در شهرهای مختلف آذربایجان غربی، از جمله ارومیه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون تندباد شدید در ارومیه در حال وزیدن است، تصریح کرد: لازم است مردم نسبت به رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی اهتمام ورزند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با بیان اینکه هنگام وزش تندباد و وقوع طوفان، لازم است مردم از ترددهای غیرضروری در اماکن روباز خودداری کنند، افزود: علاوه بر تندباد و طوفان، طی امشب و فردا، شاهد بارش برف، وقوع رعد و برق و صاعقه نیز خواهیم بود که لازم است مردم از ایستادن در مکان های مرتفع، کنار درختان، داربست های فلزی، کنار تابلوها و ساختمانهای نیمه کاره خودداری کنند.

جعفری گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه ضرر مالی و جانی، باید دامداران نیز از چرای دام در مراتع مرتفع پرهیز کنند.

این مسئول با بیان اینکه شهروندان از ایستادن مقابل ساختمان‌های متروکه و درحال ساخت و درختان خشکیده دوری کنند، گفت: تثبیت اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام در چنین مواقعی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان از حضور در کنار تیرهای برق و کابل‌های فشار قوی خودداری کرده و در تراس و پشت بام حضور پیدا نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و براساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، از امشب شاهد وقوع طوفان و بارش برف در مناطق مختلف استان از جمله ارومیه، سردشت و اشنویه خواهیم بود.

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی مدیریت بحران ارومیه بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی