Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی گفت: بازدید قضات از زندان‌ها نیز باید مؤثر، مفید و منجر به نتایج مثبتی شود تا مقدمات آزادی مددجویانی که شرایط لازم را دارند هر چه زودتر فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « علی صالحی » در جریان دیدار با سرپرست زندان‌های هرمزگان، بر بررسی و پیگیری مشکلات زندانیان به طور مستمر تاکید کرد و افزود: باید درخواست‌های مددجویان به صورت روزانه توسط مددکاران و قاضی ناظر بر زندان بررسی تا آرامش در زندان حاکم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صالحی افزود: مددکاران زندان باید آگاهی کاملی نسبت به وضعیت قضایی و سایر مشکلات مددجویان داشته باشند تا دغدغه و نگرانی آنان را برطرف کنند.

 

وی با تأکید بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، بیان کرد: تاسیسات نوین حقوقی از ظرفیت بسیار خوبی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها برخوردار است و باید زندان‌ها با تعامل با محاکم قضایی از این ظرفیت برای کاهش جمعیت کیفری زندان ها استفاده کنند.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: بازدید قضات از زندان‌ها نیز باید مؤثر، مفید و منجر به نتایج مثبتی شود تا مقدمات آزادی مددجویانی که شرایط لازم را دارند هر چه زودتر فراهم شود.

 

وی اضافه کرد: مددجویانی که با جرائم کم اهمیت در زندان‌ها نگهداری می‌شوند باید با محاکم قضایی مکاتبه تا زمینه آزادی آنان نیز فراهم شود.

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: دستگاه قضا همچنان با جرائم خاص و خشن با جدیت و محکم برخورد می‌کند و ارتقای امنیت اجتماعی از اولویت‌های دستگاه قضا در هرمزگان است.

 

سرپرست زندان‌های هرمزگان هم در ادامه این دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت موجود زندان‌های استان پرداخت و خواستار تعیین تکلیف زندانیان طویل المدت شد.

 

رضا مقبلی همچنین خواستار انتقال زندانیان غیر بومی به زندان‌های محل سکونتشان شد و گفت: با انتقال این زندانیان جمعیت کیفری زندان‌های هرمزگان کاهش بسیار محسوسی خواهد داشت.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما مسجد خبرگزاری شبستان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر کانون های مساجد شیراز استان بوشهر علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند