Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@16:38:16 GMT

دستگیری قاتل فراری بعد از یک ماه

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۳۶۲۷

دستگیری قاتل فراری بعد از یک ماه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ منوچهر مکی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در منطقه دشت عباس در ماه گذشته، بلافاصله ماموران این انتظامی، به صورت ویژه دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ مکی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مردی به هویت نامعلوم با ضربات جسم سنگین به قتل رسیده و هیچ آثاری از قاتل بجای نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بلافاصله با تدابیر عملیاتی، توسط انتظامی شهرستان دهلران، ماموریت، جهت شناسایی و دستگیری قاتل متواری به پلیس آگاهی ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان دهلران و یک ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی و اقدامات خاص پلیسی با هماهنگی بازپرس ویژه قتل دادگاه عمومی موسیان و دشت عباس، ماموران موفق به شناسایی محل اختفای قاتل ۳۰ ساله فراری شدند.

وی یادآور شد: ماموران پلیس، با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه، قاتل را در مخفیگاهش در یکی از استان‌های همجوار، محاصره و دستگیر کردند.

سرهنگ مکی گفت: متهم به بزه ارتکابی خود برابر مستندات موجود اعتراف و انگیزه خود را از قتل، اختلاف مالی و مجادله لفظی عنوان کرد که در این راستا پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضائی شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل بازداشت قاتل دستگیری قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: زنی که همسر سابقش را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از اردیبل، به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

وی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری در محله ملاباشی ماموران کلانتری 16 سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلا زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری، افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: زن قاتل در کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: در تحقیقات اولیه  پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل