Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:44:59 GMT

افزایش قیمت خانه‌های پایتخت در آذرماه

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۳۶۷۰

افزایش قیمت خانه‌های پایتخت در آذرماه

بعد از سه ماه ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار مسکن، گزارش آذر ماه دفتر اقتصاد و برنامه‌ریزی مسکن وزارت راه از افزایش قیمت‌ها در مناطق ۲۲ گانه پایتخت خبر می‌دهد.

به گزارش تابناک، این گزارش که به صورت ماهیانه وضعیت بازار مسکن در تهران را به تفکیک مناطق مختلف گزارش می‌دهد میانگین قیمت مسکن در آخرین ماه پاییز را ۱۳ میلیون ۴۷۴ هزار تومان اعلام کرده است؛ این درحالی است که این رقم در آبان‌ماه ۱۲ میلیون و ۶۱۷هزار تومان اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش تعداد معاملات ثبت شده در آذرماه افزایش قابل توجهی نسبت به ماه گذشته داشته است و به رقم ۹ هزار و ۶۴۴ ثبت خرید و فروش خانه در پایتخت رسیده است؛ این رقم در آبان ماه امسال ۴ هزار و ۶۸ معامله مسکن بود.

بر اساس جدیدترین گزارش وزارت راه از بازار مسکن، قیمت گران‌ترین منطقه در تهران مثل ماه‌های گذشته به منطقه یک رسیده است با این تفاوت که در آذرماه امسال قیمت خانه در این منطقه در هر متر مربع نسبت به ماه گذشته بیش از ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و اکنون در هر متر مربع ۳۰ میلیون و ۸۵۴ هزار تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین بر اساس این گزارش ارزان‌ترین معاملات در پایتخت در منطقه ۱۸ شهر تهران با میانگین قیمت هر متر مربع ۶ میلیون و ۲۳۹ هزار تومان معامله شده است که البته نسبت به ماه گذشته خود افزایش قیمت حدود ۴۰۰ هزار تومانی را در هر متر مربع تجربه می‌کند.

در منطقه ۵ تهران که معمولا بیشترین معاملات مسکن پایتخت را به خود اختصاص می‌دهد، با افزایش قیمت یک میلیون تومانی نسبت به ماه قبل مواجه هستیم و خانه در این منطقه در هر متر مربع به میانگین قیمتی ۱۵ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان رسیده است.

در این ماه بیش از هزار و ۴۹۶ معامله خرید و فروش مسکن ثبت شده است که نسبت به رقم ۶۲۵ معامله در آبان امسال از رشد ۲۰ درصدی معاملات در این منطقه از پایتخت خبر می‌دهد.

منبع: ایرنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده میگ 29 کربلای چهار حوادث آبان 98 هانی کرده خاشقچی علیرضا فیروزجا کریسمس اندیشه فولادوند افزایش قیمت قیمت مسکن تهران قیمت مسکن انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده میگ 29 کربلای چهار حوادث آبان 98 هانی کرده خاشقچی علیرضا فیروزجا کریسمس اندیشه فولادوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم) تیپ و استایل جدید بازیگر نقش کودکی جواد جوادی در ونکوور (فیلم) تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)

دیگر خبرها

  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟